Jannigje Geplaatst 27 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2016 Het is al laat en de meesten zijn misschien al onder de wol gekropen, maar ik wil dit toch graag nog delen. Tine en huttula reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2016 (bewerkt) Twee keer geplaatst. 27 maart 2016 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2016 Gauw nog even welterusten wensen! ... en gezond weer op! Doet iemand de lamp uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 27 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 maart 2016 jowan, ik zie je ingelogd staan. Ik heb vandaag erg veel moeite met omdenken. Ik probeer de sombere en negatieve gedachten om te zetten, maar dat valt nu niet mee. Wat wel positief is, is dat ik me er wel van bewust ben en probeer me niet mee te laten slepen. Ik weet dat ik altijd de keuze heb, maar tsjonge.... ******************************** Jannigje, ik heb niet eerder kunnen antwoorden, ik had hier een fiks lichamelijk probleem op te lossen. Ik ben niet geheel ongeschonden uit "de strijd" gekomen..... Ondertussen bleef een laptop gewoon ingelogd aan staan, terwijl ik er geen oog voor had. Ik hoop dat je jezelf hebt kunnen helpen of dat iemand anders je een hand kon toesteken. Ik ben hier nog een halfuurtje voordat ik naar bed ga. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden