fleurtje Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Deutsch ist nicht einfach.Aber mit ein wenig Mühe und Google, wenn dieses Recht nett AlbertRemmo en ronja reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Goe bezig Mai! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Deutsch ist nicht einfach. Aber mit ein wenig Mühe und Google, wenn dieses Recht nett Google is niet je beste vriend, zie ik. ronja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Ajuinen in chocoladesaus! Waar gaan we naartoe als je al niet meer op Google kan vertrouwen. Het is naar de bom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Eén troost. Als er een vies woord in staat moet de moderator ook googlen gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Do gjin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Qui non è una parolaccia , ma so che ci sono alcuni in italiano. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 tôi cũng Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Alleen als je het in een andere taal zet Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 它是關於時間的麵條一杯 vind ik. Monster en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Het wordt tijd voor een kopje noedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Hallo allemaal.....excuses voor mijn kattige reacties van gisteravond.☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Stêênezel. Poulette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Stêênezel. https://zeeuwswoordenboek.nl/nederlands-zeeuws/klootzak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Je hoeft je niet te excuseren Moppienummerzoveel.Het was sowieso al een pijnlijk onderwerp veronderstel ik klontje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Oeeeeeeeee das kletsen op de billen Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 (bewerkt) Zeker weten Agnieta! Moet je Lars? Kan niemand anders voor je gaan?Ik weet niet wat je nodig hebt natuurlijk maar als het je te moeilijk lijkt vind je vast nog wat in de kast en stel je het beter uit tot morgen. 11 maart 2016 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Ik merk dat ik af en toe een kort lontje heb, dit ligt meer aan mezelf dan aan iemand anders hóór. Moet waarschijnlijk nog wennen aan niet altijd alcohol ☺ AlbertRemmo en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Dat wel, maar hoort eigenlijk niet hier op het forum. En dat begrijpik ook wel☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Sommige reacties kunnen je gewoon niet liggen of raken je, net als sommige mensen. Hier is er weinig ontsnappen aan. Geloof me...er zijn hier reacties geweest die het slechtste in me naar boven haalden. En visa versa De kunst is daar een evenwicht in vinden. klontje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Wie bepaalt wat hier hoort? ronja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Ik had zo te doen met bolletje, en toen kwamen bij mij ook weer herinneringen naar boven. Maar vandaag is een mooie dag.... fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Een mooie dag Ik ga mijn zenuwpoep ff ergens placeren.Nog een uurtje en mag met de kat naar de arts.Komt helemaal goed Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Hartstikke goed van je Mai, hopelijk wordt het niet al te moeilijk voor je, en kan je weer heel gauw genieten van het echte leven zonder afhankelijkheid.. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Kus voor ons en een bank vooruit AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden