Indigo Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Ja Kate, dat is best gematigd.... Draai je ook ter afwisseling de wc-rol om? AlbertRemmo, lady jane en Kate reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Beetje laat, maar blij dat je er weer bent, Sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Jaaaa, Ik zag het ook Sowhat!! Mooi! Ik heb weinig toe te voegen aan het wcrol en aardappeldilemma. Beetje moe, niet van logeetje maar van mezelf. Ik denk dat als de vaatwasser klaar is ik er ook mee klaar ben voor vandaag. Tot zolang nog wat tv kijken. Fijne avond nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Leerzaam draadje. Maar ik ga toch slapen. Morgen een lange belangrijke en emotionele dag voor mij Dus ik wil die heel alert mee maken Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 en nu zit ik dus met de gebakken peren Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 ach AR heb jij deze WC-rol dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 of heb je poire belle helena als toetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 nee het zijn gestoofde peren uit een pot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Goedeavond allemaal, Te moe om de aardappel en w.c. rol discussie aan te gaan. Meld me droog af. Kostte weer geen enkele moeite vandaag (Wacht maar tot ik weer fit ben, dan piep ik wel anders ) smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 je plaatje doet het niet Jane lief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 en als de pot straks leeg is, de siroop opdrinken lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 dat ligt misschien aan jouw pc dan want ik kan m wel aan de gang krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Hier de aardappelen door elkaar en het velletje van de rol zeker naar voor! Als het naar de muur hangt draai ik de rol om...Ook als ik ergens op bezoek ben Is het sommigen ook al opgevallen dat de sneetjes vlees, bij voorverpakte charcuterie, vaak niet juist liggen. Doe je het open en ligt het eerste sneetje onder de rest.Moet je eerst heel het pakje opentrekken om aan het bovenste kunnen.Ik weet niet welke chinees dat heeft bedacht. Maar goed.Moi gaat slapen. AlbertRemmo, ronja en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 dagpact geslaagd langzamerhand naar bed truste allemaal tot morgen ronja en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Hier ook geslaagd , gaar eens langzaam mijn bed in . smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 even terug voor lidia goeie vakantie gehad?en al weer een poosje terug neem ik aan hoe gaat het lidia? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Hahahaha, hier zeker ook het velletje naar voren! Als die knapen douchen, heet en lang, plakt alles aan de tegels, alleen daarom al. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2016 Droog te kooi. Truste. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden