Mai Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Geplaatst 29 februari 2016 Goeie avond allen Ha, die Bellefleur!
ronja Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Geplaatst 29 februari 2016 AlbertRemmo klopt ook wat je zegt , veel verhalen hebben toch 2 of meer kanten .Een Agnieta ik wilde je niet aanvallen , dit was mijn eerste reactie en nu denk ik wel , Ik was er niet bij en ik loop niet in jou schoenen misschien was mein reactie niet heelemal terecht zo simpel zou het voor jou niet zijn .Er zijn ook genoeg mensen die over mij mijn kinderen opvoedingstijl een meining hebben , dan denk ik. Kom eens een week hier staan net deze mensen rennen schrijend weg .Je doet je best je houd van je kind .Dat is de basic da kunnen jullie op opbouwen .Mischien war rustiger en niet zo een lang weekend .
jowan Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Geplaatst 29 februari 2016 Ik meld me succesvol af voor de dagpact. Vanavond een goede AA bijeenkomst gehad, goede gesprekken met af en toe een vernieuwende insteek. Ik ga steeds wijzer en rustiger naar huis dan als ik kwam. Welterusten. ronja en smart reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Geplaatst 29 februari 2016 niet op je matje zo he Lars☺ slaapwel
ronja Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Geplaatst 29 februari 2016 Gaar ook slapen ook niet gedronken wel Thee dat dan wel .Stressige dag voor mij gaar mijn ogen sluiten . smart reageerde hierop 1
ronja Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Geplaatst 29 februari 2016 Iedereen wordt moe van de matt ik wordt er hyper van is toch raar .Durf er niet meer op te gaan liegen ben al heel hyper van mij zelfs
Mai Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Geplaatst 29 februari 2016 Dan kun je beter op de bank gaan liggen En toch wil ik nog eens over vuur lopen.. Echt! ronja reageerde hierop 1
smart Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Geplaatst 29 februari 2016 Laat al weer na mijn serie. AA ook weer zinvol. Dat houdt me er bij. Kopje thee nog opmaken en droog te bedde . Welterusten
bertd Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Geplaatst 29 februari 2016 Hallo, weer ff bijgelezen, weltruste allemaal.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden