Truus Geplaatst 15 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2016 Nen boterham met boter en zout?Mijne strijk?Mijne was? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 15 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2016 Ik heb het eventuele gesprek met dochter even aan de kant geschoven. Niet dat ik er niet mee bezig ben maar...verder dan maar kom ik niet.Alcoholisme komt met meer dan alleen die drang naar drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 15 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2016 Ik ben nu al een hele tijd een gelukkige vrijgezel.Zelf zou ik nooit een relatie aangaan met een alcoholist. Ook niet al zijn ze zo leuk als ik.Dus ik vind het ok moest iemand dat niet met mij willen.En toch vraag ik me af of ik er eerlijk over zou zijn moest morgen Colin Firth voor de deur staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 15 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2016 Slaapwel Lars en goed bezig! Wel genoeg zelfreflectiegedoe hier voor vandaag. Fles cola zero en een paar vijgen voor de tv..moet lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 15 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2016 morgen begin van hardlopen op het programma, brrr , eigenlijk geen zin, maar moet. meld me droog af, maar dat ging niet gemakkelijk, zie mijn eigen draadje, fijne avond nog, tot morgen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2016 leila, bijna alles van waarde komt niet moeiteloos daarom blijft het waardevol. mooi gedaan meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2016 ik dub nog over de 5 sterren nachtfilm straks op NPO2 t wordt dan wel laat, dus als ik m via uitzending gemist kan zien doe ik dat, even uitknobbelen. en anders slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 15 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2016 Welterusten meld mij droog af voor iedereen een fijne nachtrust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2016 (bewerkt) Goeie avond allen Weer eem terug op het platteland Hier toch een beetje mijn "caravangevoel" Mijn prikkelarme omgeving Bijna 3 dagen,non stop met wat onderbrekingen geslapen Huh?! Yup. Was nodig en om weer een beginnetje te maken Dag drie zit er op, nu verder plannen en doen Niet forceren, luisteren naar mijn lijf en kop erbij Op gevoel en mezelf niet meer over de kling jagen Sssst.. Zo weer slapen Fijne nacht allen 15 januari 2016 bewerkt door Mai smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2016 En mijn lief kwam vanavond met eigen gemaakte snert Samen op de bank gehangen en nog even met de honden gewandeld Zwaai zwaai! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2016 Hoi Smart Je gaat lekker he! -thumbs- smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2016 Ik meld me ook droog af. Toch rare momenten: dat je bij mensen te gast bent voor het eten die met een zwierig gebaar aankondigen "wijntje?" en al haast met een fles voor je staan. Brr. Nee doe mij maar een groot glas water! (vervolgens ging men ook aan het water; grappig wel) Flinke graving zonet.... en een halve bak noten opgegeten. Glas rooibosthee en zo weer onder de warme lappen! * hartstikke goed LARS! * Tomtom: helemaal mee eens.... dat depressieve verdwijnt en dat is heerlijk! Uiteraard * Sterkte met je vader Agnieta Ook voor Leila en anderen.... kalm aan maar... en welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2016 Hoi Mai. Ik mopper niet, zeker niet Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2016 Jaaa... Nou ben ik de Sjaak natuurlijk Zo bekijk ik het niet, want die drie dagen in de pocket Nog een glas water en de hond weer als voetenwarmer mee terug Wellicht en hooguit morgen wat later beginnen Alsof dat het eind van de wereld zou zijn Conditie begint met een gestaag opbouwen van(door) doen En anders nog een rust(ige)dag, iig naar buiten CU&Good night Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2016 Lars Wat fantastisch! !!!!!!!!! Het is je gelukt,je eerste dag droog Wat zal jij je straks trots voelen als je wakker word,ik weet hoe moeilijk het stoppen soms kan zijn. Mijn complimenten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden