Nadia Geplaatst 10 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2016 Hier ook weer een droge dag. slaap lekker, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 10 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2016 (bewerkt) Letjefietje, ik ben Truus natuurlijk niet, maar jouw antwoord intrigeert me. Hoe leg je het verband met een mogelijk gebrek aan gevoel van loyaliteit met Truus haar droom? Welterusten Nadia 10 januari 2016 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moppie Geplaatst 10 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2016 droge nachtgroet. tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2016 Lekker dromen zo en maar hopen dat ik het morgen nog weet. slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 10 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2016 Dank voor de uitleg Letjefietje . Sweet dreams Lady Jane Ik ga de computer ook uitdoen. Nog een kopje thee en dan naar bed. Dag en welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 10 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2016 profielfoto eindelijk gelujt! *draait even rondje, alsof nieuwe jurk* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2016 Ik stond niet op de dagpact vandaag maar ik meld me na een luie zondag met veel verveling, en toch de energie niet hebben om in actie te komen, droog af. Slaapwel lieve mensen. Nou gefeliciteerd Dat heb ik nou nooit Het is mss ook het perspectief Lui en geen energie, hoort niet Ik kan zelfs in mijn meest depressieve periodes nog genieten De-press=Druk eraf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2016 Trust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2016 Ik zie Smart! Een duim voor jou Lekker bezig! Ik vind nog steeds je tweede onderschrift mooi En heb hem gisteren in mijn boekje bij geschreven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2016 Ik bevind me in een semi-nostalgische bui Maar dan in het nu Alsof ik droom'en alles en niets echt is Zal wel soort paddo-effect kunnen zijn Alleen heb ik het van nature Nog even mijmeren Dan naar bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden