Mai Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 Ik ook Trust erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 Lila, ik had dit zelf kunnen schrijven, zie mijn berichten van gisteren. Toch blijf ik heel blij met dit forum en ik ben niet van gisteren. Grapje. Ik bedoel dat ik hier al heeel lang ben. Welterusten iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst 30 december 2015 Ga lekker slapen Lila. Hoop net als jij dat we niet zomaar mensen in twijfel gaan trekken. Laat het los, dat probeer ik nu ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 zo bijgelezen het mooiste woord van deze draad vond ik: droeftoeter ik herken mezelf daar wel in, thnx tomtom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden