Anouk Geplaatst 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2016 Hallo Nadiah, Alles goed met je? Als ik me niet vergis, zit je vandaag op dag 19 Leuk dat het schrijven hier je zoveel steun geeft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Joehoe, hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Nadiah schaamte hoef echt niet als je maar weer opstaat .Ik vind het wel knap jou plan en hoe goed je erover naar gedacht heb hoezo je gedronken hebt .Rom is ook niet in een dag gebouwd en niet drinken gaar volgens mij toch met vallen en opstaan .Denk zelfs nu dat de tijd ook belangrijk is om zo langer ik niet drink hoop ik toch dat mijn hersenen het gewoon gaan vinden .Succes verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 jammer Nadiah en zolang je er van leert zie ik het als leergeld. Hoe zou het zijn als je je kleurenschema als een soort van ochtendritueel gebruikt om de dag mee te starten? Dag per dag een ritueel dat meteen een richtlijn kan geven. Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Niet zo erg Nadiah. Heb ik ook meerdere malen meegemaakt Opstaan en weer doorgaan. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Onthoud maar gewoon hoe fijn die droge dagen waren!! En die heb je toevallig wel in de pocket!! Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sislyn Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Schaamte hoeft echt niet meid. Ik weet hoe het is. Vallen hoort erbij soms. Zolang je maar wel blijft opkrabbelen. Leer ervan en maak het jezelf niet al te moeilijk want je kunt het idd niet terug draaien, dus gewoon vooruit kijken en doorgaan met stoppen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 The greatest glory in living lies not in never falling but in rising every time we fall. Nelson Mandela Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 Dit is ook weer een belangrijke les.. Waar wil ik naar toe Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anouk Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 Hoi Nadiah, Als je gestruikeld bent, 'gewoon' weer opstaan en de draad weer oppakken! En kijken wat je er van kunt leren. Dat heeft mij geholpen, ik ben immers ook eerder de mist ingegaan. Trouwens helemaal met je eens dat stoppen moeilijk is, maar blijvend stoppen is tig keer lastiger. Is het je al gelukt om weer droog te staan? Zet hem om op Nadiah, gewoon weer dag voor dag. Het klinkt zo simpel, maar oh, wat is het waar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Hoe gaat het nu met je Nadiah? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2016 hoi nadiah fijn dat het lukt, jammer dat je afscheid moet nemen, beetje nieuwsgierig, waarom moet dat? veel sterkte en wijsheid! leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2016 ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2016 Succes met het gestopt blijven. Jammer dat je hier afscheid neemt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2016 Och Nadiah, misschien vul ik nu van alles in, maar... Je had toch je plannetjes toen je hier kwam... nog niet zo lang geleden... Voel je je ondergesneeuwd hier? Ik hoopte je ook op de dagdraad tegen te komen, bij het dagpact, bedoel ik. Je was zo ondersteunend naar mij! Jij mag toch ook steun vragen?!! Wat nu te denken... het doet me een beetje pijn.... Kom je terug als je dat nodig hebt?? liefs, Smart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2016 ga goed meis en doe wat je je moet doen je bent altijd welkom terug als jij dat wilt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2016 sterkte nadiah ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 2 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2016 Nadiah wat jammer .Ik wens jou het allerbeste allerbeste alllllllllerbeste voor je toekomst .Liefs Ronja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden