Mai Geplaatst 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 Te weinig/niets gelezen om te reageren Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 Dag dag Janelief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 On-ge-love-loos! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 Fijn om even van je te horen Wijfie. Je doet het goed allemaal zo, vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 december 2015 Rapport Share Geplaatst 26 december 2015 (bewerkt) Ik voel niets (meer) Heb alles al gevoeld Met, en zonder Ik herken emotie Dus, als ik met tranen het laatste rondje hondje van de dag Of gewoon op de bank Perspectief vermengd met nostalgie Is blij als verdriet en andersom Een herinnering Zoon aan tafel De dappere Herkenning 26 december 2015 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 december 2015 Rapport Share Geplaatst 26 december 2015 Sproetje, mooie maar pijnlijke ervaring met het kattendiertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden