Spring naar bijdragen

terug


Cas

Aanbevolen berichten

Pff lastig dit allemaal weet dat het het beste is om elke keer hier iets op te schrijven dat doe ik nu dus ook. Graag wil ik ook naar andere mensen luisteren en helpen . Nu lukt dat nog niet denk ik. Hoop snel iets te horen v die online behandeling. Heb er nog niks van gehoord. Anders ga ik ze een mail sturen. Bedankt voor de response .  Vind het gewoon moeilijk snap het niet dat een verslaving zo  moeilijk kan zijn. Je denkt echt dat je het nodig hebt. Dat je beter functioneert als jet het op het. Dat ik mijzelf zeker voelt. Denk echt gewoon dat ik het nodig hebt een soort diesel voor mijzelf. Ergste is dat geloof ik ook. Hoe ga ik dit door breken door af te kicken waarschijnlijk. Dan voel je pas echt vrij. Alleen het denken er aan op dit moment ben ik te zwak de drank is sterker dan mij vind het niet leuk om te zeggen maar ik geloof wel dat ik kan winnen dat geloof ik nog steeds 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ha Gerrit nee nog niet gezien. Ga er zeker naar kijken. Gisteren echt weer helemaal de fout in gegaan . ben er zo klaar mee . nu brak op mijn werk speelt zoveel door mijn hoofd . Vanmorgen gelijk refusal weer geslikt . Ik geloof nog steeds dat ik dit ga overwinnen al lijkt mij dit zoooooo moeilijk. later vertel ik weer meer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ga wel vaak schrijven hier althans dat zeg ik nu. dan ben ik er een ieder geval mee bezig en ga er voor vechten om goede resultaten te laten zien. Ok dit is na een avond helemaal los te zijn geweest. Dan wil je alles wel goed doen maar ja dat voel ik nu ook zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bent goed bezig Cas! Zo voelt het misschien op dit moment niet, maar ik meen het echt. Heel verstandig dat je hier blijft schrijven en dat je nog niet op anderen reageert is helemaal niet erg. Dit forum is er voor jou. Wie weet komt het later nog en wie weet wel nooit. Niet erg.

Pas inderdaad ff goed op met die refusal. Wat Lilla zegt:

Cas als je gister hebt gedronken is het niet verstandig om vandaag refusal te slikken. Minimaal 48 uur geleden anders kan je reactie krijgen. Dus pas er mee op alsjeblieft.

En 2 weken na je laatste pil geen drank anders kan je ook reactie krijgen. (...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok ga er op letten . Maar jullie willen niet weten hoe zelfvernietigend ik kan zijn . Doe ook heel veel gezonde dingen maar ook heel veel slechte . Tuurlijk ben ik het al heel lang zat. Blijf toch weer terug vallen. Dacht ook vaak dit kan ik wel alleen ben wel sterk. Maar heb echt hulp nodig goed dat dat er ook is. :-) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oei zelfvernietigend... ja dat is het Cas!

Maar dat is vast niet wat je echt wilt!!!!

Kan een mooi keerpunt worden.... leren zien dat je de moeite waard bent,

dat het leven de moeite waard is.

Liever worden voor jezelf!

 

:musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeker laat ik het weten, net al naar je stukje gekeken over verslaving . Nog niet alles maar ga het zeker afkijken. Wat een aardige mevrouw trouwens ,. Duidelijk verhaal snap nu ook dat je denkt dat je er gelukkig van wordt maar je drinkt jezelf gelukkig . Depressie wordt alleen maar meer. Dat verklaard voor mij ook het begin als ik stop met drinken dat ik chagerijinig er van voel. Zit wellicht gewoon in een depressie . Ga eens kijken waar dat vandaan komt. Ik heb echt zoveel om voor te leven dat moet echt genoeg zijn. Voelt fijn om op dit forum te zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is ook fijn idd om het te delen , draag dit probleem al zolang bij mij . Er echt over vertellen doe ik niet veel, mijn vrouw steunt mij wel enorm heb heel veel te danken aan haar. Zelf vind ze alcohol vies ze drinkt het echt nooit,. Mijn aller beste vriend staat geloof ik al 24 jaar droog en mijn andere maat staat ook achter mijn beslissing goeie kameraden . Dus kom op hallo!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dan nog mijn kinderen goh wat hou ik van hun zeg . 2 dochters van 10 en 8 en nog een klein mannetje van 2 ,. Mijn schilderijen maak heel veel kunst verkoop het ook nog opdrachten erbij. Mijn werk gaat altijd goed vind werken leuk hoe maf is dat dan ,. Hardlopen vind ik zo lekker dat is pas gevoel van vrijheid . Hallo!!'n wakker worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ok net terug v d aa. Voelde goed om daar naar toe te gaan. Kijk alweer uit naar volgende week. Wordt wel heel lastig deze maand. Veel heel veel vuilkuilen. Zal plannen moeten bedenken hoe ik daar mee om moet gaan. Zal niet overal onder uit komen. Morgen avond komt mijn zwager over uit londen . Standaard gaan wij altijd dan kroegentochtje houden. Dat ga ik dit keer nog niet doen. Heb as zondag een leuke crossloop zeg wel dat ik daar hard voor aan het trainen bent. Dan ga ik met mijn schoonfam. met de kesrt een paar dagen weg. Hun drinken echt veel dat zijn ze helemaal niet gewend dat ik niet drink, Dan zullen ze mijn vrouw de schuld gaan geven van o hij mag zeker niet drinken van je. Dat wil ik niet . Het is aan de zee ook daar neem ik mijn hardloopschoenen mee om hat maar van mij af te rennen. Ben ooit eens getest voor adhd . Denk dan zeg ik dat ik aan de rietalien  zit daar mag je niet bij drinken. Dan oud en nieuw mijn broers komen. Ok die drinken ook veel maar die weten al een beetje dat ik langere tijd er mee worstel dus die zullen dat beter begrijpen al wordt het wel lastig. Wil deze maand door komen zal moeilijk worden maar als met dit lukt dan geeft mij dat veel sterkte om het nieuwe jaar mee in te gaan. De aa was goed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Gerrit . Dat lijkt mij een goed plan. Wordt niet echt vrolijk als ik nu te ver vooruit kijkt,. Weet ook niet hoe ik mij moet gedragen op feestjes etc . Altijd gebruikte ik de drank om mij relaxed te voelen, losjes minder onzeker ,.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag gaat wel lukken ,. Op tijd naar bed en morgen ochtend vroeg rennen,. Dit is nieuw voor mij meestal verdrink ik mijn gevoelens gelijk ,. Wil mij niet boos voelen. Blijf er gelijk mee hangen en maak er andere chagerijinig mee . Laat mij maar alleen denk ik dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...