huttula Geplaatst 1 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 35 verdiepingen trapglopen. Zweten als een otter Als ik wou kon ik nog meer. Mag niet doordraven..hou ik nog te goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 2 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2016 petje af Hutt Ik doe het je niet na. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 3 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2016 Dank je Monster. En je hoeft het ook niet na de doen Het bewijst niks alleen dat mijn conditie omhoog gaat en daar ben ik blij mee. Dus vandaag 56 verdiepingen traplopen. En er zit nog rek in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 4 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2016 Pas op je knieën! Succes. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 9 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2016 Beetje onmatig vandaag: 148km woon-werk (extra lusje op de terugweg..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 9 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2016 Beetje onmatig vandaag: 148km woon-werk (extra lusje op de terugweg..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2016 Hm. Dat zijn toch 296 kilometers zo, met die twee extra lusjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 9 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2016 60 heen, 88 terug. Vond ik wel voldoende :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2016 Ik doe het je niet na Tom. Ik ben niet zo'n fietser ook. Voor boodschappen en naar mijn werk een stukje is prima. Ik ga liever lopen. Zondag 12 km. hard door de bossen en 15 km. gewandeld, ook door de bossen. Heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2016 Mijn 5 km lopen en het grasmatje maaien zijn waarschijnlijk te mager. Maar hoe zit dat met onze leeftijden? Toch is dit draadje wel een goeie... mijn nieuwe fiets staat te nieuw te zijn en met aanhoudend mooi weer hoop ik die weer eens te pakken. Zon en wind zijn heerlijk dan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 10 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2016 Hier vakantie Ik doe het rustiger aan Toerist uithangen, zonnebaden Toch fiets ,zwem en doe krachtoefeningen Een stuk minder maar meer dan niets. En daar voel ik me goed bij En zo scoor ik ook hartjes❤ smart en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2016 gisteren: spinningles, erg zwaar naar strand gefietst vanaf station uren gevolleyed in het zand, windkracht 6 a 7 en 's avonds nog 1 1/2 uur in de zaal 62 1/2 jaar geen doorsnee dag hoor wel een hele fijne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2016 Grote klasse Jane! Jij dus ook van '53? Da's een goed jaar lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2016 Lekker Hut, vakantie. En dan toch nog lekker wat doen. Geniet ervan! 60 Smart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 10 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2016 51 jaar en ik geloof dat mijn leven pas begint. Heb de neiging om te gaan haasten. Kan de schade niet meer inhalen en geeft een hoop onrust. Ben blij met het feit dat ik zover ben gekomen ❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2016 Zeker de moeite waard Hut! Alles kan nog als je 51 bent Ik zou wel terug willen naar toen. Op het werk na dan... maar gewoon, om eerder alcoholloos/arm door het leven te kunnen gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 10 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2016 Smart..ik ken dat gevoel Ik zou ook liever het eerder hebben ontdekt dat ik het kon..alcoholloos. Soms moet je heel diep zinken om weer boven tekomen❤ smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 11 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2016 Ik ben begin 40. In tegenstelling tot 2 jaar geleden, heb ik veel minder de 'druk' om superlange afstanden te fietsen. Twee jaar geleden was ik echt nog bezig 1 verslaving in te ruilen voor een andere (sporten). Nu fiets ik alleen inspannend als ik er zin in heb. Ik sport wel elke dag, dat helpt het hoofd schoon te houden, met name fietsen. Maar dat is dan niet meer dan 40km (2x20) wat net lekker is om een goed gevoel te krijgen. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden