Meya Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 En Klaver gefeliciteerd! En Hannah sterkte. Mijn ervaring is dat de antibiotica bij blaasontsteking wel vrij snel inkickt. Nog even volhouden dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 Gefeliciteerd Klavertje! Een fijne dag nog! Hier weer even lastig, lief zit al aan de vieux/cola..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 Neem de eerste niet Hummer. En dan doel ik op het eerste slokje in dit geval. Bovendien is vieux/cola behoorlijk vies. Dan liever heet water met citroen of Tsjernobile Earl Grey... Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 Haha ja bahhhhhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 Nee Sowhat nummer twee zit er al in,3 is nu aan de beurt, maar ik neem die eerste niet. Dan maar een beetje Radioactiviteit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 Voelt een beetje als verraad nu ik dit hier zo opschrijf pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 Wie heeft er een tip voor een leuke site met interieurtips. Ga n binnenkort mijn eigen appartement inrichten dus zoek naar ideeën. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 Klavertje hartstikke gefeliciteerd Waar hangt Burchill eigenlijk uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 Burchil heeft vandaag nog gepost bij Joosje. Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 Hoe gaat het Gips? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 Zo nu wel me lesje geleerd, Drie dagen in het ziekenhuis,met ambulance met spoed naar ziekenhuis. Begon heel heftig bloed te braken,met slang in me maag gekeken,ontstoken keel,slokdarm en stukje maag.drie dagen aan het infuus met vocht,medicatie. Kan amper slikken,drinken doet enorm veel pijn en eten gaat niet. Over vier weken kijken ze weer inname maag of ik geen spataderen in me slokdarm er aan over heb gehouden. Als dat wel het geval is, waarschuwen de artsen me dat als ik zo Door gaat ze me nog twee jaar geven. Moet nu die rotzooi echt laten staan. Zit nu met 7 pillen per dag die ik moet slikken. Wat heb ik er een enorme puinhoop van gemaakt .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 Inmiddels de vijfde dag droog trouwens weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 Ja absoluut A3 misschien had ik dit nodig om definitief de knop om te zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 Nee ga begeleiding regelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 Misschien geen opname maar heb hier zeker Hulp bij nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joosje Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 Joosje heeft t verprutst vandaag sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 Oké Hummer dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 ZZB soms is de realiteit keihard kerel en moeten we eerst een paar flinke builen vallen voor we echt aan ons zelf kunnen werken. Ik hoop dat het nu alleen nog maar bergopwaarts gaat. Och Joosje je hoeft je toch niet te verontschuldigen joh. Het is in het begin vallen en opstaan. Dat hebben we hier allemaal mee gemaakt. Probeer nu te stoppen en de volgende keer wat eerder te komen. Das niet makkelijk hoor maar als je jezelf overwonnen hebt geeft dat een enorme kick en daar word je sterker van. Kom op we gaan er voor hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 Zo, heftige berichten. Ik sluit me aan bij de voorgaande commentaren: iedereen moet zijn eigen bodem vinden en hopelijk was dit het. Aan Joosje: sterkte met het nieuwe begin! Ik kan niet tellen hoeveel keer ik niet weer ben begonnen terwijl ik tegen mezelf gezegd had"nooit meer". Vandaag niet drinken, en morgen zien we wel weer, werkt beter voor mij.. Trieste en mooie dag. Drie jonge jongens die hun vader begraven maar ook mooie herinneringen aan hem opgehaald. De borrel na afloop heb ik aan me voorbij laten gaan: daar voelde ik me niet goed bij. Ik ben op: ondergetekende ligt vanavond rond 9 uur in bed schat ik zo in:-) lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 (bewerkt) Ik kan me voorstellen dat zo'n dag niet in je koude kleren gaat zitten. Dat kost een hele hoop energie. Knap dat je gekozen hebt om niet mee te drinken. Je kan terug kijken op een geslaagde dag voor jezelf. 6 november 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 Ik heb de gehele borrel overgeslagen. Na de kerkdienst en begrafenis was er in de lokale bar een bijeenkomst om zijn leven te vieren. Daar stond al gelijk bier op de tafel: het was heel druk dus ik ben er vandoor gegaan in de gedachte dat ik de jongens morgen toch weer zou zien. Ik vond het een beetje laf van mezelf maar ik had al genoeg verdriet 'ingeladen' en was vastbesloten niet te drinken.... lady jane en Monster reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 Wopsy, ik denk dat er inderdaad plutonium in die russian earl grey zit. Maar het lijkt me nog steeds beter of in elk geval lekkerder dan het hete water met citroen dat ik elke dag drink op advies van Burchill. Eigenlijk denk ik ook dat hij me dat alleen geadviseerd heeft om er voor te zorgen dat ik dagelijks aan hem denk. Daarnaast heb ik deze week een mooie waterkan en speciaal water glas gekocht. Voelt een beetje getikt. Maar het werkt wel. Kraanwater drinken is het beste dat er is, en uit een speciale kan met glas voelt het echt een beetje als luxe. Ha, ha, Meya, heb ik heet water gezegd tijdens de wandeling voor het uitgeknepen citroentje? Nee joh, dat was voor de speciale losse kruidenthee als bijv. Inca maté. Citroen gewoon lekker met koud cq koel water Meya reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 Maar als het voor jou werkt, waarom niet hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joosje Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 Jeetje, heftig zeilboot... Heel veel sterkte en Beterschap. Gipsy, t smaakt ineens anders. Weet eigenlijk niet eens meer waarom ik deze fles toch kocht. Mijn mooie motivatie en goede gevoel was er iig niet! ... 1 kan toch wel. Shit! Heb er 1 glas uit, niet echt behoefte nog, gooi hem zo leeg Denk ik Xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joosje Geplaatst 6 november 2015 Rapport Share Geplaatst 6 november 2015 Tomtom.... gecondoleerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden