Gast Sowhat Geplaatst 25 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2015 Ik ga proberen te stoppen met roken met de afbouw methode, Eerst maar eens flink minderen,er zal hier een week of 5 overheen gaan . Ik vind het eng,nog enger dan stoppen met drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2015 Succes Sowhat. Roken vond ik een hele lastige. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leentje71 Geplaatst 26 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2015 Succes Sowhat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 26 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2015 Wat goed! Heel veel succes met dit mooie cadeau aan jezelf geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2015 Succes Sowhat... Lees je nu pas. Hoop dat minderen en daarna stoppen lukt. Helaas voor mij niet weggelegd met mijn alles of niets instelling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leentje71 Geplaatst 27 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2015 Ik doe met je mee met minderen Sowhat en uiteindelijk stoppen natuurlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2015 Heel veel succes Sowhat. Zie nu pas dat je een eigen draadje hebt. ben zelf niet zo van al die aparte draadjes, heb er ook niet de tijd voor om ze bij te houden eigenlijk. Misschien handiger om ook op de ditjes en datjes te posten?? In ieder geval hoop ik dat het je op deze manier gaat lukken, heb het ooit ook zo geprobeerd, maar dat was ook voor mij niet weggelegd.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2015 Succes Sowhat Wie niet waagt wie niet wint Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden