Akkordeon Geplaatst 17 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2015 Hoi Iedereen, Ik start dit draadje omdat ik lees dat er mensen zijn die behoefte hebben om te rouwen, en anderen minder. Misschien kan dit zijn eigen plaats krijgen? Zo kan iedereen kwijt wat die wil zonder mensen te hinderen die dit als belastend zouden ervaren. 't Is maar een idee. Als er geen behoefte aan is, zakt dit wel weer. Van mij alvast veel liefde en warmte voor al wie het nodig heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 17 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2015 Goed idee Akkordeon, ik ben er toch wel van geschrokken, ik heb het forum niet zo gevolgd, de afgelopen tijd.We kennen mekaar niet en ook weer wel, ik heb kaboutertje niet zo gevolgd, andere wel, veel sterkte!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2015 Ik heb het af kunnen sluiten, en ga verder. Dat wil niet zeggen dat ik er niet meer aan denk hoor, maar ik leef meer mee met iemand die ondragelijk lijdt daar ondervind ik veel meer pijn van, dan iemand die nu rust gevonden heeft. Ik kan makkelijker de dood accepteren dan ondragelijk lijden. Waar ik nog wel veel aan denk is de dochter en de vriendin van Kaboutertje. Dat is nog steeds verschrikkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2015 Ik rouw waar en wanneer ik wil. Daar heb ik geen apart draadje voor nodig. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2015 Denk dat draadje van Kabouter uitgewezen plek is, niet nodig dit denk ik blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2015 lief bedoeld Akk maar idd rouw hoort bij ons nu en wij horen op de dagdraad en de wie is wie plek als we bij kaboutertje willen zijn. ik zeg gemakshalve maar wij, maar schrijf uit mezelf natuurlijk Jan1000 en blondie6173 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden