eline Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Het lijkt erop dat ik ook een dagje thuiszit......net als Vlok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Zou ik soms weetkwekers als vorige bewoners hebben gehad? Ik denk ploffie, maar hij heeft z'n lamp meegenomen, dus daar heb je niks meer aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Heb je een beetje kunnen slapen hub? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Wordt het nog niet minder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Hoi Mai, hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Je bent een kei hub Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Volhouden Hub, hoe moeilijk het ook is. Daarna heb je ook veel meer voldoening omdat je sterk bent geweest. Hoe is het met het eten? Lukt dat een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Hier proberen de eerste zonnestraaltjes door het wolkendek te komen. Ik ga zo een stukje wandelen, dat heb ik de laatste tijd veel te weinig gedaan en dan word ik down. De knop van een zelf gezaaide Canna groeit hier verder en gaat binnenkort open. Om meer info te vinden over Canna's op internet valt niet altijd mee... Wordt steeds aangevuld met bis en die bloeien lang niet zo mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Nou nou die Gerrit......helemaal geliefd bij de dames en de heren.... erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Hahaha Hub. Wat ga je trouwens vandaag doen, heb je ook hobby´s? Want verveling is geen goed gevoel als je wilt stoppen met drinken. Een beetje aan de gang blijven, dan gaat de dag wat sneller. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 harry snotter ingeven op Markplaats. Harry is inmiddels toe aan mandje nummer 2 Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 mandje ziet er nog best puik uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Eindelijk is mijn studie plan van aanpak klaar. (te)veel tijd in gestoken. Nu snel ff sauna en bij ouders eten. Opgelucht dat het ei uitgebroed is. Vanaf morgen verder uitwerken en schrijven..... Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 banketstaaf van piet blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Al tijdje thuis. Gekokkereld en inmiddels uitbuiken op de bank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Zoeken naar je buikje denk ik Blondie, heb je niet Hoe gaat het wijffie? Kippensoep eten zeker, haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Mmm... Is alweer een tijdje geleden Suikertje dat je mij hebt mogen aanschouwen. Dat buikje wordt steeds ronder... Heerlijke vrouwelijke rondingen noemen ze dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Let bij vrouwen ook niet direct op buikjes, maar hou op. Ben wel blij dat mijn mannelijke rondingen verdwenen zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Welke??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Beetje afstand nemen van forum doet sommige mensen ook goed. Niet afhankelijk zjjn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Nou hier nog zo'n aandachttrekker! En ik krijg hier flink wat aandacht. T werd tijd dat ik wat meer investeerde in jullie...... Ben hier teveel op mezelf gericht. Vaak weet ik ook niet wat ik moet schrijven. En meestal val ik zomaar binnen. Ik besef dat het niet al te netjes is. Toch heb ik dit forum nodig. Al jaaaaaaren. Hoort onderhand bij mij. En het helpt me om aan m'n nuchterheid te blijven werken. Vandaag geen drank en dat voelt goed. Fijne avond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 (bewerkt) Dramadriehoek en de daarbij horende transactionele analyse is best een nuttig kader. Thnx Jopie. Gewoon los van de discussie want daar blijf ik even vandaan. En theoretisch want ik wil me niet mengen in de inhoudelijke discussie, de tweedeling aandachtsgever en aandachtsnemer is volgens mij te beperkt. Een spiegel voorhouden, reflecteren is iets anders als aandachtgever zijn. Aandacht geven is meegaan in de inhoud van de problematiek, betrokken zijn bij het geheel. Reflecteren is toch iets anders ofschoon reflecteren door de aandachtsvrager wel als aandacht geven behandeld wordt. De spiegel is niets anders als een vorm van aandacht maar dat is volgens mij niet de intentie van de spiegel. De positie van buitenstaander die reflecteert wordt omgebogen tot iemand die wel betrokken is in het geheel. Dat gebeurd vaak, spiegel voorhouders worden onderdeel van het geheel gemaakt. Net als in Don't blame the messenger....... 8 oktober 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Zoiets als spiegelen en daardoor jezelf een spiegel voorhouden, Jopie? Mooi... Daar kan ik wel wat mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Opslomen hier... Wederom laat. Lijkt wel of ik steeds later ermee begin. Mmm... :s Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 "##%$%&&_U!§"$#$%&& zo Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden