huttula Geplaatst 10 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2016 Sterkte Happydays Het is wat het is Je mag het ook voelen..het is een dierbare HappyDays reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2016 :rose: HappyDays reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 20 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Waar blijft die energie nou? Ik had gedacht dat ik me veel fitter ging voelen maar dat is nog steeds niet zo. Misschien wil ik alles te vlug, dat kan ook natuurlijk :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Ik heb maanden slecht geslapen en dat ging na ruim een jaar pas over. Ik loop een beetje hard en na anderhalf jaar had ik het idee, dat ik weer vooruit ging. Bij mij duurde het best langer dan een paar maanden, voordat ik me merkbaar fysiek weer wat beter ging voelen. Dus als je het aan mij vraagt, ja, dan moet je nog wat geduld hebben. Het is ook niet de fijnste periode van het jaar voor de meeste mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 20 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Ik slaap best wel goed voor het ogenblik maar ben nog zo moe als ik ontwaak. Ga wel nooit vroeg slapen als ik de volgende dag niet moet werken. Maar ik zal nog een beetje geduld hebben. Het is wat het is. De eerste nemen we toch maar niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 28 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2016 Vandaag vreselijk dagje. Emotioneel een wrak en het kleine beetje energie die ik heb is volledig weg. Enorm veel zin gehad om te drinken. Geen zin naar de alcohol maar wou de roes voelen. Ben aan de thee dus geen probleem maar toch vrij moeilijk moment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 28 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2016 sterkte happy! knap zoals je het doet, hoor! HappyDays reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Ik hoop dat je vandaag een betere dag hebt. Gisteren was vreselijk, schreef je. Knap dat je het droog hebt gehouden! Je wordt daar steeds sterker door. En het wordt dan toch steeds wat makkelijker. Goede dag vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 there are happy days and dark days they make strong days Tine en HappyDays reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Na regen komt Happydays HappyDays reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 29 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Net uit mijn bed en terug met de nodige traantjes. Eens zien hoe ik de dag zal doorbrengen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Voel je je nog zo rot HD? Wat helpt je nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 29 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Ja Smart ik voel me vreselijk. UItzitten zeker ik weet niet wat ik moet doen. Ik ben op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Waar loop je het meest tegenaan? Energiegebrek? Kun je iets anders doen dan je gewend bent om te doen? Misschien een grote bos tulpen kopen voor jezelf? Een warme douche? Voetenbadje. Lief zijn voor jezelf... Of somber je over niet meer mogen/kunnen drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 29 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Ja ik heb het enorm lastig met het feit dat ik niets van energie heb. Misschien een depressie op komst, ik weet het echt niet. Ik zal proberen een wandeling te maken. Ik ben blij dat ik niet meer drink maar mis het soms zo. Even weg zijn van de wereld en niets voelen. Maar ik weet ondertussen al dat het de volgende dag dan nog veel harder is. Niet doen dus! Ik zal proberen lief te zijn voor mezelf maar daar heb ik het heel moeilijk mee. Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 (bewerkt) Beetje raar zeggen Tis wat het is. Ook dit mag er wezen. Misschien wil dit gevoel je wel iets zeggen.. Wat dat je schrijft zegt al best veel wat je wil en wat niet 29 januari 2016 bewerkt door huttula HappyDays, smart en Tine reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Kun je op je wandeling bij iemand langs gaan? Zomaar? Het is dan fijn als dat iemand is die je wat opbeurd!! Be proud of who you are! Even weer gaan voelen wie je ook al weer MEER bent...?!!! even de vitamientjes laten checken? Vit D ?? sterkte meissie! en vergeet de tulpen niet! Ik heb witte staan: prachtig, ook een troostcadootje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 29 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Vitamine D neem ik elke dag.Mijn vriend is thuis en die gaat mee wandelen. Begrijpt niet echt hoe ik me voel. Hij zegt gewoon dat ik moet stoppen met wenen. Hij doet zijn best maar ik denk dat er mij voor het ogenblik niemand echt kan helpen. Smart van mij voor bij je tulpjes. Ik ben zo blij dat ik jullie heb. Hier kan ik mezelf zijn en kan ik alles kwijt smart en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Tranen helen Gek...laatste 5 jaar zoveel tranen gelaten...net of ik de schade in moest halen. En nu huil ik bij therapie. Het moet eruit Steeds minder tranen heb ik nodig om me beter te voelen. Vind het een mooie.. tranen zijn afvalstoffen van de ziel❤ Tine en HappyDays reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Voor onder de riem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Misschien zijn het al de tranen die je nie geweend hebt toen je drank .Dat op zijn heel herkenbaar denk zelfs dat het tijd nodig heeft deze tijd moet je jezelf geven .Sterkte HappyDays reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Huilende vrouwen daar kunnen maar weinig mannen tegen heb ik altijd gehoord en vaak gezien ook. Ik huil nog maar zelden en meestal ben ik dan juist blij dat het nog kan, dat ik nog contact heb met mijn emoties en me niet meer schaam, dat mag men zien hoor. Jouw ziel is veel aan het loslaten nu, fijn dat bij jou ook alles nog werkt. HappyDays en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 29 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Nuchter moet ik de confrontatie aangaan met mezelf. Vroeger dronk ik alles weg. Nog nooit zo op mezelf aangewezen. Brrrrr ik huiver ervan en toch moet ik er doorheen. Er zijn veel ergere dingen in het leven! Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Nuchter mag/ga ik de confrontatie aangaan met mezelf. Vroeger dronk ik alles weg. Nog nooit zo op mezelf aangewezen. Brrrrr ik huiver ervan en toch mag/ga ik er doorheen. Er zijn veel ergere dingen in het leven! ik breek even in HD als je wilt dat ik het weer weg haal dan doe ik dat maar hoe vind je de tekst nu? Tine en huttula reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 29 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Ja LJ is inderdaad beter dan moeten. Was er zelf nooit opgekomen lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden