jowan Geplaatst 5 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2015 Ik ga op weg naar mijn AA groep, fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2015 Ik ben laat vandaag met opslomen. Nog even rondje sportschool gedaan, anders word ik echt tonnetje rond Nu dan toch echt mijn rust pakken. Morgen weer een drukke dag. Fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 5 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2015 Ik zit na een fijne meeting nog aan de sluis, lekker op mijn gemak. De dag is weer succesvol verlopen, ik meld me af voor de dagpact. Morgenvroeg werken, invallen voor een zieke. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2015 Mooi Jowan Éven aan de sluis zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2015 en ik duik de nachtdienst in, lekker thuis met kaarsjes en kat en spiek stiekem tussendoor, morgen met zus naar de sauna dus even weinig hier, slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden