jowan Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 Vandaag heb ik een soort rustdag gehouden. O, voor FV: ik ben gisteren heelhuids en veilig thuis gekomen, bijna door mijn enkel gegaan in het rulle zand op de Veluwe, maar ook dat is goed gegaan. Morgen ga ik het weer rustig aan doen, wandelen, lezen en schrijven en 's avonds mijn vaste AA bijeenkomst. Ik meld me weer succesvol af voor de dagpact. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 wijfie, je hoeft geen vergunning aan te vragen, tenzij het gaat om elektronisch versterkte muziek en/of spelen in enkele straten waar een algemene plaatselijke verordering tegen muziekspelen heerst. In Amsterdam is dat damrak, rokin, kalverstraat, dam en nog een paar straten. Wel ben je verplicht om elke 30 minuten op te krassen en uit het zicht (gehoor) een ander plekje te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 wijfie, dat klopt. In elke gemeente zijn er weer andere regels. Deze zijn voor Rotterdam: http://www.rotterdam.nl/product:optreden_van_een_straatartiest Deze zijn voor Amsterdam: https://www.amsterdam.nl/veelgevraagd/?caseid={2D01EB91-27D2-486B-826C-5F9C5B25A52C} Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2015 (bewerkt) It wie wêr moai waar op é Lemmer.. Uit eten in Pingjum bij de (h)eerlijkste pizzeria Met de nieuwen, die als de ouden en hun zijnen hebben en verloren Alsof ik er buiten sta Maar weet nog van huppelen Ergens Een weemoedig blij Kan dat? Ik ga maar eens naar bed Ouwe badmuts, die het soms niet laten kan Nog één nummer Nina Simone Trust 5 oktober 2015 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden