Spring naar bijdragen

Zaterdag, 3 oktober 2015

jowan

Aanbevolen berichten

Oho nee hoor ik blijf niet weg. Waarom???? Ik hoef toch geen deelnemer te zijn, kom op mensen. Twee dingen kunnen naast elkaar functioneren. Als iemand nu ergens mee zit kan hij of zij het niet kwijt en blijft er mee zitten. Als anderen vinden dat ze op deze manier dingen uit moeten vechten prima toch maar dan hoeft het hele forum toch niet leeg te lopen. 

Nee hoor ik blijf niet weg en ga gewoon door met reageren op het forum naar mensen die dit ook willen doen. Ik schiet er helemaal niets mee op om weg te blijven. ;)

o Rapske ben je al een beetje over de fietstassen heen?

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie hebben je wel goed geamuseerd hier vandaag, zo te lezen. Ook de draad van gisteren kreeg nog een staart. Tjonge jonge....

Ik had een mooie dag op de Conventie. Mooie meetings bijgewoond, intense en indringende verhalen gehoord en een paar ontzettend fijne één op één gesprekken gevoerd.

Daarnaast de band met de AA Regio Zuid en Aa Nederland weer aangehaald en me wat geïnformeerd over het formele gedeelte van een AA groep.

Daarna nog een eind over de Veluwe gewandeld en dat afgesloten met een schnitzel met italiaanse saus.

Daarna op mijn gemakkie naar huis. En nu sluit ik een prima dag af waarbij ik nog twijfel over het schrijven in mijn eigen hoek over sommige dingen die ik hier waarneem bij enkelen hier op het forum.

Eerst maar slapen, denk ik.

Ik meld me succesvol af voor de dagpact.

Welterusten en wellicht tot morgen.

(ps,  moet ik nou meer gaan schrijven zodat het forum vol komt nu een aantal mensen te kennen hebben gegeven hier een poos weg te blijven? Is wegblijven niet ook een beetje toegeven aan het "terrorisme" "ge-troll" wat hier zo nu en dan de kop op steekt?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik lust erg graag bitterballen NBW

en kan nog goed vangen ook.

Aak ik heb genoten van de delen die ik zag

van de wedstrijd. Dochter speelde ook deels in

dezelfde tijd, en won ook. Dubbeltrots dus zonder

er zelf wat voor te doen.

Tussendoor Rusland-Servie gezien ook. De tegenstanders

worden de Russen natuurlijk. Wordt eng spannend morgen.

Ik ga er zelfs voor naar huis i.p.v. op het strand zelf te volleyen.

Vriendin is jarig morgen en zit in de Ahoy te genieten dan,

stikjaloers ben ik op haar. Maar leuke verjaardag, hoe het

ook afloopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lol sorry Ietje :D

Ik gooi er de volgende keer snoeptomaatjes achteraan voor jou, k4. Misschien ook wat komkommer en wortel? Met een dipsausje ofzo? Die dipsaus wel vangen dan hoor. Schaaltje kan nog al hard aan komen. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...