Spring naar bijdragen

Dinsdag 29 september 2015

Gast Loen

Aanbevolen berichten

Ik zag broom en hex en dacht hele andere dingen :D

Dank Gerrit. Ik ga straks even bij Kruidvat ofzo langs. Kijken wat het kost ook. Ik schrok gister van mijn rekening.

En donderdag krijg ik medicijnen die worden vergoed. Ik moet even afwegen wat ik doe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welnee ik ben niet ziek. Ontkenning. Ontkenning. Ontkenning. Eigenwijs.

Het ziet er zo mooi uit buiten. Ik wil zo even een stukje lopen.

Jeetje Agnieta,... Gecondoleerd. Er blijft je niet veel bespaard he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb trouwens contact gehad met een zelfhulpgroep. Hebben ze op donderdag bijeenkomsten en ik moet de komende donderdagen naar de tandarts.

Als het zo gaat als vorige week bij de tandarts kan ik er misschien naar toe. Dat hoop ik eigenlijk wel. Ik ben benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk eerlijk gezegd dat we allemaal wat aanmodderen. Niemand krijgt een gebruiksaanwijzing voor het leven. Iedereen komt obstakels tegen. Maar de één gaat daar makkelijker mee om dan de ander. Soms zijn die obstakels teveel of te moeilijk en dan gaan we drinken of aan de drugs. Of we willen niet meer leven. Het lost alleen niets op. Dus modderen we verder aan.... :)

Ik hop ook even.

Ik heb me wat opgefrist, aangekleed, make up erop gegooid. :D

Ik neem zo wat advil. Dat is ontstekingsremmend. Goed voor de bronchitis. En koortsverlagend. Volgens mij heb ik wat verhoging.

Maar ik ben niet ziek. Ik kan niet ziek zijn. Ik heb zo'n hekel aan ziek zijn. Dan word ik heel vervelend. :D En ik kan het er nu niet bij hebben hoor. Je hebt er niks aan, aan ziek zijn. Dus ik doe gewoon niet aan ziek zijn. :D

Ik moet even naar buiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Quote:
"En mijn kachel in de keuken is ook kapot, daar komt morgen ook iemand voor maar dat een vriend van mij dus dat kost niks."...................... :(  :excl: 

Mijn liefste vriendin vraagt steeds wat ik in ruil wil hebben voor een bewezen dienst. Daar maakt ze me blij mee, want dat geeft me de gelegenheid om haar een kadootje te geven.

En daar is ze, nee niet lijkt ze, telkens weer even blij mee.

Vanzelfsprekendheid.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, straks even lekker koken voor schoonzoon en de kids.

Hij komt wat aan mijn computer doen, dan krijgen zij lekker eten van me.

Goeie deal toch :)

Wijfie,

Fijn dat je weer schrijft.

Heb je een paar dagen gemist, of denk ik dat nu maar?

Maar alles gaat goed schrijf je, dus dat is mooi !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jowan?

Had ik het zó geschreven alsof ik kritiek op je zou hebben?

Nee hoor, ik haakte dankbaar aan bij je opmerking en vertelde en passant hoe het bij mij gaat.

Wat er over blijft (voor mij) is de term "vanzelfsprekendheid". Daar kan ik niet best mee omgaan. Ik ondervind steeds meer de noodzaak om dingen fatsoenlijk uit te spreken. Kost me wat, maar dan heb ik ook wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik weer. Even het centrum in geweest. Het is echt prachtig mooi weer. Ik ben alleen zo buiten adem. En daar wordt je heel erg moe van. Broomhex pilletjes gehaald. Waren maar €2 Ook meteen twee genomen.

Oproep voor de griepprik ontvangen. Ik dacht er gister nog aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zomaar een kaartje voor het Amsterdam Dance Event! Spinnin' Sessions. Alleen op uit uitnodiging en op een geheime locatie. Zo geheim dat het er niet bij staat. Misschien krijg ik er nog mail over. Lol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...