Spring naar bijdragen

Maandag, 28 september 2015

jowan

Aanbevolen berichten

Goeie middag.

Wat is het hier mooi mensen, echt. En ik ben kapot maar heb wel eer van m'n werk zeg. Het terras wel 8 keer op m'n knieën schoon gemaakt vanwege de cement sluier.

Morgen ga ik beginnen met alle rotzooi opruimen want het is me toch een klerezooi nou. Overal liggen kapotte tegels, zand, zeil aarde enz. De tegelman is wel een rotzooi maker zeg en ruimt echt helemaal niets op. Maar goed ik heb wel een mooi terras. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de rest van de filmpjes

op dezelfde site is ook zo,

ik was zo 45 minuten verder :face-icon-small-shocked:

Hier 2e helft boerenkool van gisterenopgewarmd

met knapperig speklapje(s) ;)

Straks maar extra fanatiek volleyen

i.p.v. de oranje dames te kijken om 20 uur.

Helaas lukt uitzending gemist niet, dus

weer thuis alleen de uitslag te zien :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik eet ook boerenkool met worst en spekjes. Vla toe.

En ondertussen aai ik mijzelf. Ik heb het weekend een trui gekocht en die is zo verschrikkelijk zacht dat ik mijzelf steeds aan het aaien ben :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowhat duik lekker je bed in meid, met een warme kop thee met honing of zo. Ikzelf heb nog nooit griep gehad maar je moet er flink ziek van zijn als je het hebt.

Sterkte :rose:  :rose:  :rose:

o ja en de griepprik schijnt niet te helpen omdat iedere griep weer anders is, dus voor mij hoeft dat niet.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er wel baat bij. Ik kreeg hem vroeger al maar met verhuizing naar Haarlem was dat niet doorgekomen. Dus een aantal jaar niet gehad en toen was ik elke winter doodziek. Negen jaar geleden heeft huisarts me weer op de lijst gezet en nu gaat het stukken beter. Ik word gerust nog wel ziek maar niet zo heftig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké Akkie. Ja ik heb ooit gehoord dat mensen nooit ziek waren maar na de eerste griepprik ze het ieder jaar kregen. maar ja er wordt zoveel gezegd. Ik weet wel dat ik denk dat ik het nog niet nodig heb. Maar inderdaad de echte ouwetjes (en daar hoor ik nog niet bij ;) ) moeten wel voorzichtig zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...