rapilos Geplaatst 27 september 2015 Rapport Geplaatst 27 september 2015 Zo, hier ben ik weer. Best een lekkere dag tot nu toe. Eerst 2 uurtjes gewerkt vanochtend, toen naar ex voor koffie, en een fikse wandeling. Buiten op een terras een grote uitsmijter gegeten, want ik had nog een kadobon, Bomvol, daarna, want had ook al appeltaart op. Daarna voor een uurtje naar een client, voor een wandeling en een kop thee, met cake Merk, dat ik de trek in wijn weer heftig probeer te compenseren met eten Ben ook alweer flink aangekomen, en heb net een bak noten weg gegeten. Troost eten noem ik dat Maar wat er dan te troosten valt snap ik eigenlijk zelf ook niet zo goed Dus nu moet die knop ook nog eens om. Pfff, waarom kan ik nu nooit eens gewoon doen Enfin, over een kwartiertje, mag ik weer ergens gaan koken
jowan Geplaatst 27 september 2015 Rapport Geplaatst 27 september 2015 Ik wandel aan, op weg naar een veelbelovende film in het filmhuis: "In Grazia di Dio". Tot later wellicht.
bolletje Geplaatst 27 september 2015 Rapport Geplaatst 27 september 2015 Goeie avond Klavertje. Hoe is het nu met je?
blondie6173 Geplaatst 27 september 2015 Rapport Geplaatst 27 september 2015 En nu proberen op te slomen... Hyperdepiep
bolletje Geplaatst 27 september 2015 Rapport Geplaatst 27 september 2015 O wat leuk voor je Blondie. Kan je lekker uitrusten van al die sores van je gebit enz. Blijf je hier in nederland?
blondie6173 Geplaatst 27 september 2015 Rapport Geplaatst 27 september 2015 Yep, nabij Arnhem... Lekker de bossen in, boompjes knuffelen
lady jane Geplaatst 27 september 2015 Rapport Geplaatst 27 september 2015 film Borgman kijken en dan slapen dus, slaapwel straks
erik Geplaatst 27 september 2015 Rapport Geplaatst 27 september 2015 Wat fijn Agnieta dat het zo goed gegaan is. Heb jij voor elkaar gekregen samen met je zoon.
jowan Geplaatst 27 september 2015 Rapport Geplaatst 27 september 2015 En weer terug van het filmhuis "In Grazia di Dio" prachtfilm! Italië, Italiaans, Italiaanse Vrouwen, porcamiseria! Lekker terug gewandeld onder de volle maan langs de Maas, wat een heerlijke avond! Ik meld me droog en nuchter af voor de dagpact. Welterusten en wellicht tot morgen. Goed gedaan, Agnieta!
erik Geplaatst 28 september 2015 Rapport Geplaatst 28 september 2015 (bewerkt) Zit die maan aan de andere kant van de flat. Moet ik helemaal mijn bed uit de straat op dit tijdstip......Was wel helemaal onbewolkt en goed zichtbaar. Net een heel klein stukje gele gloed aan de onderkant voor de rest donkerrood achtig. Nu gelijk weer slapen gaat. 28 september 2015 bewerkt door erik
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden