erik Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Fruitvlieg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Ik wil het ook en wel NU. En als ik niet weet wat, dan neem ik een reep chocolade of een ijsje. Zoiets. Bertd, daar heb jij ook een beetje last van denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 En als ik nu zeg dat ik HET allemaal al heb NU? En dat mijn Probleem is dat ik zelfs een beetje TE VEEL heb van het goede? Ben ik dan niet (meer) verslaafd? Help wat nu? erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Hihihi. Ik ga jou vanavond eens lekker een virtueel pakketje liefde sturen Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Yo niet vergeten om er dan een hele hoop kusjes bij te doen hé? Dat heeft ze het liefst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Hier ook een slapeloze nacht.... Opstaan, weer erin. Toch maar weer eruit. En toch was ik fit vanmorgen. Ook al gewerkt. Alleen ben ik vreselijk toe aan een AA meeting, maar dan moet ik nog een dag geduld hebben. Het rare is dat ik gister echt heb genoten. Terrasje, koffie met slagroom. S' avonds met z'n allen een dikke pizza.... Geen zucht... Maar een enorme onrust... Ik doe maar weer gewoon mee met jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Goedemiddag, Onrust ja... Al een tijdje Het ebt langzaam weg Dat heb je rond volle maan Dan zou ik extra alert mogen zijn Omdat (teveel) drinken de onrust aanwakkert En mijn lijf verzwakt Tijd voor weer strikt de missie niet uit het oog verliezen Optimistisch, dat wel Altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Hier ook een slapeloze nacht.... Opstaan, weer erin. Toch maar weer eruit. En toch was ik fit vanmorgen. (...) Dat is ook mijn ervaring, An. Zonder drank lijken de uren die ik slaap wel dubbel te tellen. Na een slechte nacht is er eigenlijk niet zoveel aan de hand. Ik vind dat wel prettig zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Een hele goede middag allemaal. De hele middag, al dreigende luchten. Raar warm buiten. Vanochtend al heel vroeg begonnen met werken 12.30, was ik klaar. Uurtje geslapen. Voel me nog suf Administratie gedaan. Weer 2 achterstallige betalingen, die ik nog moet krijgen van clienten. Flinke bedragen ook nog. Blij, dat ik altijd zorg voor een buffertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 (bewerkt) Onrustig hier. Vanavond een buurtbijeenkomst en nu vroeg eten om de lichte trek weg te nemen: quiche, lamskotelet en salade met geitenkaas/honing. ps: En het bloedprikken ging oké, bijna wel prettig te noemen 31 augustus 2015 bewerkt door Burchill Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Klinkt heerlijk, Burchill (wat heb je toch een moeilijke naam gekregen ) Het is te hopen dat de buurtbijeenkomst binnen gehouden wordt, want rond 17.00, wordt noodweer verwacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Ja,het is binnen. Hier nu regen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Hier nu ook regen, gerommel in de verte ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Ja, dat bellen...ben ik niet goed in. Ik ben alert, dat scheelt. En ben ook niet onverschillig, want dat is pas echt gevaarlijk. Nee, ik ga niet drinken... Liever slapeloze nachten...en zonder kater wakker. Ik hang hier wel wat rond. Heb echt geen zin de boel weer te verpesten. Eigenlijk heb ik het gewoon gehad met t spul. Zie totaal geen voordelen. Alleen mijn verslaafde brein meent t beter te weten. Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Pfff, erg broeierig hier......begint ook al wat donker te worden buiten.....binnen trouwens ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Net op tijd binnen voor de bui Dat is ook wel eens anders. Wat een klamme boel zo. An, voor onder de riem . Volgens mij gaat dat helemaal lukken. Burchill goed gegeten? Fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 31 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Net te laat binnen voor de bui... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Laat ie dan wel een boek in z'n broek doen Blondie anders kan ie straks op de blaren zitten terwijl hij z'n kont niet heeft verbrand Hier Bietenstamp met een kalfslapje. Dat vlees vinden den hondjes ook heeeeeel lekker Zo ik ga zitten wachten. Ik heb de bui nog niet zien hangen. Net ging het wel hard waaien dus alles maar op de grond gelegd en de tabaksbladeren naar binnen gehaald, maar nu is het weer windstil. blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Blondie, heeft de fiets wel lekvrije banden? Echt een must voor in de stad. Sinds ik ze heb, nooit meer een lekke band. Daarvoor veel te vaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Wel hard oppompen, die lekvrije banden. Anders kom je nauwelijks vooruit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Lekvrije banden? Vertel!,... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Daar kan ik nu blij van worden. Geen banden meer plakken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Toetje is hoofdgerecht geworden. Een bak brownies. Joh Snoepkont Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Toetje is hoofdgerecht geworden. Een bak brownies. Als je het dan doet, laat het dan smaken ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden