Gast Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Welterusten beste mensen, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Iemand die je gewoon zomaar iets liefs toewenst. Gedachteloos wellicht. En meestal las ik er gedachteloos overheen. Soms daarentegen, na een intens verdrietige nacht, of aan het begin van een moeilijke dag, kwam hij heel welkom binnen. Een steuntje in de rug dat er zomaar was, gratis en voor niets, zonder dat ik erom hoefde te vragen. Ik heb die wens te vaak voor lief genomen. Zou me nu niet meer gebeuren. Maar helaas: te laat. Welterusten. X Mai, Anette69, JoAnn73 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Woorden,, Emoties, gevoelens We worden geraakt Omdat we zijn verbonden Niets is persoonlijk Echter alles één Ik ga er nu niet meer inhoudelijk op in Wellicht komt dat morgen Wij-dag MG Fijn dat ik je (zonder je in kennis te stellen) mocht "gebruiken" Niets is voor niets Trust lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 (bewerkt) Ontroerd door wat je schrijft Yogajuf. 27 augustus 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 (bewerkt) * 27 augustus 2015 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 https://youtu.be/CiQvxc_2y7o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2015 ... MG Fijn dat ik je (zonder je in kennis te stellen) mocht "gebruiken"... Ik vond het niet fijn en begrijp ook niet waarom dat op deze manier moest. Maar ik verval in herhaling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2015 MG..dat jij het niet fijn vond mag ook gezegd worden. Goed bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden