Mai Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Goedemorgen alvast aan een ieder Ik hoop zo nog een duik te nemen Overigens ben ik optimistisch gestemd Een fijne dag voor U allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Goedemorgen. Vandaag werken. Nu eerst koffie. Dagpact : Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Goedemorgen Kaboutertje, Goed geslapen in je eigen bedje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Mooi. Goede nachtrust. Knap je van op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Hahaha... schenk dan voor mij ook nog maar een bakkie in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Lekkerrrrr... Stop ik mijn kop effe onder de kraan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Die smaakt. Ik kan er weer tegenaan vandaag. Heb je al een keuze gemaakt wat je gaat doen op het activiteitencentrum? Las dat er een boel te doen is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Hihihi... Had al gereageerd op je eigen draadje. Hier nog 1 bakkie koffie en dan moet ik rennen. Ook ietsjes zenuwachtig. Loop vandaag een compleet nieuwe route dus allemaal nieuwe gezichten voor mij. Dan kriebelt het toch wel een beetje in mijn buikje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Ach dat gaat wel lukken. Knuffelbeertjes hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Jij ook veel succes en vooral plezier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Goedemorgen op deze bijzondere dag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
muis87 Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Goedemorgen op deze wonderdag. Eline dat vind ik een mooie tektst, het leven leef je uiteindelijk alleen, maar wel met deze forum. natuurlijk moet je het zelf doen. maar toch met alle geweldige mensen van dit forum. een fijne dag toegewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Goeiemorgen. Dagpact : Blondie Kaboutertje jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 https://youtu.be/5i0duYakqLY lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Goedemorgen beste mensen! Vandaag alweer mijn laatste werkdag van de week. Het blijft luxe voelen, een vierdaagse werkweek. Fijne dag voor iedereen, sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Hoe was het op de groep met vlaai en je mijlpaal, gisteravond, MG? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Goeie morgen beste mensen Kaboutertje wat fijn dat je goed geslapen hebt, dan voel je je gelijk weer een stuk energieker. Lila wat ga jij goed zeg. Geweldig. :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Ik hou het bij mezelf Ik vind een zin als; Fijne dag iedereen, en sterkte voor wie het nodig heeft een regelrechte aanfluiting en hoogmoedig gekakel Alsof U alles weet Terwijl degene die sterkte wordt toegewenst nog wel het meest van alles weet En gevangen in een kooi Nu daardoor een beladen afstand kan ervaren vanuit de pretentie tenminste een labbekak te zijn Voor de rest waardeer ik MG Hoe jij met je alcohol afhankelijkheid omgaat het getuigt van een volhardendheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 En ik lees het soms als neerbuigend Daar ben ik al geweest The teacher Onaantastbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Je zou kunnen zorgen dat je ook daar komt...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Ik noem MG Het is een tendens Niets persoonlijks Zo gaat het kennelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Je zou kunnen zorgen dat je ook daar komt...... Op zo'n wijze heb ik geen behoefte daar te zijn Dat is de verdeel en heers methode Daar heb ik niets mee ik wil voelen Al-één Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Fruitvlieg, ik ook Nix in-ge-wikkelds aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 woorden zo rijk vaak zo arm soms mensen idem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden