Spring naar bijdragen

Maandag 17 augustus


blondie6173

Aanbevolen berichten

Jowan ik maak er nog een berichtje aan vuil en dan houd ik er mee op.

Ik heb het gevoel dat je alle mensen waar jij iets tegen hebt, toch naar je hand wilt zetten.

Ik heb het gevoel dat je iedereen onder controle wilt houden.

Ik heb het gevoel dat als mensen het nu maar zo doen zoals jij dat voelt, alles hier op rolletjes loopt, maar zo werkt het niet. We zijn volwassen geen kinderen.

En, wil de ware Jowan eens opstaan?????? Niet een quasi intellectueel, die zonder fouten, hier iedere keer  berichtjes plaatst en daarmee probeert een hoop indruk te maken. Kijk mij eens mensen hoe goed ik ben. Ik heb het gevoel dat je probeert  indruk te maken en boven anderen wilt staan. Wees jezelf eens man ;)

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En, wil de ware Jowan eens opstaan?????? Niet een quasi intellectueel, die zonder fouten, hier iedere keer  berichtjes plaatst en daarmee probeert een hoop indruk te maken. Kijk mij eens mensen hoe goed ik ben. Ik heb het gevoel dat je probeert  indruk te maken en boven anderen wilt staan. Wees jezelf eens man ;)

 

Ik had het er gisteren bij willen laten maar dit is precies zoals ik het ook denk te zien. Oprecht benieuwd naar de echte persoon achter..... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...