blondie6173 Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 Goedemorgen. Vandaag eerst naar dermatoloog ivm aanhoudende jeuk/ huidklachten. Daarna lekker dagje schakelen. Nu eerst koffie Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 Goedemorgen, eerst eens koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 Goeie morgen! Ook op vrije dagen zo'n vroege vogel Blondie? Hier ook eerst maar koffie. Is hier zomaar een stevige verkoudheid komen aanwaaien. Kan geen vrij nemen wegens collega's op vakantie. Wordt weer stevig.... Fijne dag en tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 Ik heb een vroege afspraak in het ziekenhuis en daarna gewoon werken hoor Akkordeon. Voor jou, sterkte met je verkoudheid en werk ze... Ik duik hier ook zo de doesj in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 Goede morgen Blondie, Eline Akkordeon Gelijk weer door sprinten naar auto....werken. Succes iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 Ik mis het wel, het niet meer werken jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 Goedemorgen Allemaal, Dagpact: Blondie BillyBob Ben blij dat ik weer aan de slag ben. Heb ruim 10 jaar niet gewerkt. Was leuk voor de kids, maar zelf ik ben er behoorlijk ongelukkig van geworden. Maar, zoals een vriendin zei: "Je hebt een vaste aanstelling, je bent van de drank af, je bent van je vrouw af, het gaat je gewoon goed." Prettige dag iedereen! eline, Burchill en plof reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 is het einde van een relatie de oorzaak van het drinken of juist het drinken de oorzaak van het beeindigen, bij mij was de scheiding een reden tot drinken..... ben benieuwd hoe drank hier bij de frummers een rol heeft gespeeld met betrekking tot relaties natuurlijk zijn er ook andere redenen maar ik ben juist benieuwd naar de rol van drank in relaties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 (bewerkt) . 15 augustus 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 (bewerkt) . 15 augustus 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 Goeiemorgen allemaal. Dagpact: Blondie BillyBob jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 Goedemorgen allemaal. Ben weer vd partij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 Mooi thema , Eline: drank en relaties. Is me nu nog even te vroeg daarvoor, wellicht later? eline reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 Betekent dat dat je met het dagpact meedoet, An? Dagpact: Blondie BillyBob jowan An Zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 Môgge Plof. Ik krijg nu weer wat tijd voor de Raspi, is een projectje van hollen en stilstaan. Beetje hobby, dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 Hi jowan, attent dat je me erbij zet. Ja ik doe weer mee. ( mijn iPad maakt automatisch een hoofdletter van je naam. Ik heb begrepen dat je dat niet wilt? Mag ik vragen wat de rede is?) ((Heb t aangepast)) ik weet niet hoe ik smileys kan vinden overigens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 (bewerkt) . 15 augustus 2015 bewerkt door ploffie jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 Graag gedaan An! Nou gewoon, iedere forumdeelnemer kiest zijn eigen schermnaam met bijbehorend prentje, zo koos ik de mijne. Ik heb hier eens verteld dat die kleine letter j bedoeld is tot uitdrukking te brengen dat ik nederigheid belangrijk vind voor een verslaafde in herstel. Dat was kennelijk een wat controversiële uitspraak, deed nogal wat stof opwaaien. In feite is dat gewoon nog zo, beetje stof en controverse ben ik niet bang van. Van een goed en duidelijk gesprek ook niet, liefst verslavings-, nog liever herstel-georiënteerd. Ik heb respect zonder discussie voor de naam die iemand voor zichzelf kiest. Mijn leidraad is de schrijfwijze zoals ik die in een bericht van iemand zie staan. Soms staat die naam daar met een kleine letter maar wordt ik erop gewezen dat dat met een kapitaal moet moet. Daar probeer ik dan aan te denken, maar maakt het dus wel lastiger. Je kunt het maar beter schrijven zoals je bedoelt, denk ik dan maar. Bij jou is het duidelijk: An. Dat dagpact kun je zelf ook regelen door het rijtje te selecteren, in een nieuw bericht te plakken en je eigen naam eraan toe te voegen onderaan. Sommige browsers (internetprogramma's) laten dat niet toe, maar ik gebruik nu Google Chrome en daar kan ik het wel mee. Fijne dag voor jou en alle anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 Goedemorgen allemaal. Dagpact: Blondie BillyBob jowan An Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 Goedemorgen Korte nacht..tot 23:30 op tennisbaan gestaan. Wat lees ik nou? Ziekmelden ivm verkoudheid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 Hey jowan. Nederigheid.... Is net als wijsheid en respect iets wat je niet kan afdwingen.....naar mijn idee. Maar als het jou helpt is het prima. Maar vaak werken deze acties averechts. Dank voor de tip hoe ik me bij het dagpact kan aansluiten. Ik weet wel hoe het moet, maar ben meestal te lui om me toe te voegen. Ik doe evengoed mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 Goedemorgen beste mensen. Fijne dag voor iedereen, sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 Dan heb ik vandaag je luiheid gefaciliteerd, An. Dat is dan de laatste keer. Ik ben voor zelfstandigheid. Graag bereid voor anderen wat te doen, maar wat niet nodig is, is niet nodig. Je hebt gelijk, het is ook niet bedoeld om iets af te dwingen, maar als symbool dat ik nederigheid van groot belang vind voor het herstel van een verslaafde, zoals ik al schreef. Evengoed graag gedaan en een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 Goedemorgen allemaal. Dagpact: Blondie BillyBob jowan An Marc Lucide Vanochtend naar de bedrijfsarts. Plannen maken om weer wat te gaan werken. Heb ik eigenlijk ook wel weer zin in! jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden