Marc Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 Goedemorgen allemaal. Vandaag neem ik de eerste niet! Dagpact: KaboutertjejowanLucideBlondieAnette Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 Blekje, van harte gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 Lucide, fijne vakantie toegewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 Goeie morgen! Cursus knippen en plakken uitgeprobeerd. Na wat oefenen is kopiëren gelukt, maar de optie plakken verschijnt hier niet. Zal toch eens tijd moeten nemen om de handleiding van deze tablet zelf op te zoeken. Dus nog maar een keertje handmatig: Dagpact Kaboutertje jowan ( gelukt zonder hoofdletter!) Lucide Blondie Anette Marc Akkordeon Gisteren was toch zwaar met die begrafenis. Vandaag weer werkdag... Fijne vakantie aan de vertrekkers! Akelei, succes met het opruimen. Was echt eng om te lezen gisteren! Sterkte aan wie het nodig heeft vandaag. En voor al de rest: geniet ze! jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bighamster Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 Dagpact: Kaboutertje jowan Lucide Blondie Anette Marc Ietje Akkordeon Bighamster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bighamster Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 Goeiemorgen allemaal, Vandaag mijn 3 weken behaald, super trots op mezelf. Ik ga zo even een kop koffie doen bij mams ( net toen ik dit wou opschrijven beld mams kom je koffie drinken). Spreek jullie later. An en Kate reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 Mooi Bighamster! Bighamster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 Goedemorgen allemaal, Alweer 2 uurtjes werk erop zitten. Alle kinderen zijn met vakantie, dus daar hoef ik vandaag niet aan te kloppen. Beetje huishouden doen,boodschappen straks om 12.00, want gisteren geen tijd, en dan om 15.00 weer en uurtje werken Gefeliciteerd Bighamster Goed van je!! Bighamster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 Goedemorgen, Weer even lekker in de zon bij mijn vijvertje. Met een glas water. De capu's komen straks wel, onderweg op een terras. Aak, Ploffie heeft nog een goeie tip voor de verzekering op het draadje van gisteren gezet. Hoe je de gemeente aansprakelijk kunt stellen en nu foto's moet maken voor de boel opgeruimd is. Het kan ook per verzekering verschillen wat er vergoed wordt. Ik dacht dat de onze wel wat vergoed tot een bepaald bedrag. Fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 nou die kater van mij ruft ook een eind weg net de kattenbakken maar extra verschoond en de kamer goed luchten, pffffffffttt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 Terug van landgoed en gelukkig staat alles nog overeind. Gelijk ook maar de aanmelding voor de verzekering van mijn tuinkas op de bus gedaan. Nu koffie,wat keuvelen in huis en huistuin en psychisch voorbereiden voor werk morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 Kun je geen verzoek indienen Akelei om die "onveilige boom" dan te laten verwijderen bij de gemeente. Lijkt anders toch een gevalletje 'spek op de kat binden' (of hoe dat spreekwoord ook is?) Vergoeden niks maar gaan ook geen actie nemen om onveilige situaties en schade te voorkomen? Het is maar een idee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 Hi hallo...ga zowaar genieten van m'n vakantie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 Hannah, gaat het wel beter met je? En waarom zou je met je medicijnen stoppen? Ik doe niks bijzonders en toch vermaak ik me wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bighamster Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 Net mijn voortuin gedaan en nu even pauze. Lekkere boterham op de vuist en dan straks weer verder. Mijn hoofdpijn zakt weer een beetje gelukkig. Mijn kat had net ruzie met de buur kat en toen viel mijn eigen kat mij aan. Heb hem toen maar even naar binnen gedaan, want die twee blijven anders elkaar uitdagen. Straks nog wat was vouwen en dan lekker bank hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 (bewerkt) Vakantie zit er nagenoeg op. Opslomen en vroeg mijn bedje in. Morgen gaat mijn wekker weer om half 6. Fijne avond allemaal en tot morgen maar weer 26 juli 2015 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 Tonijnpizza in de oven, opgeleukt met tomaten uienringen en verse kruiden. Net een uurtje gekookt bij iemand. Straks nog iemand naar bed helpen. Echt geen zin meer in, maar ja, het moet en hoort ook bij mijn werk Bighamster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bighamster Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 Heb mijn kat een nieuwe naam gegeven hij hete Prens en had hem Prince genoemd maar hij is spier wit. Ik noemde hem al iedere keer Poeky en nou hebben we hem omgedoopt naar Spooky dat vind ik het beste klinken. Hij heeft eerst drie jaar bij Turkse mensen op een flat gezeten. Hij heeft nu de vrijheid bij mij thuis hij mag naar buiten en zijn wereld is een stuk groter geworden. Hij is helemaal happy. Dus zijn nieuwe naam is Spooky. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 Bighamster, leuke naam voor je kat. Nu het luisteren ernaar nog, da's vaak wat lastiger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 Doen katten dat überhaupt, luisteren? Hard gewerkt vandaag, mijn werkplek van de zolder verplaatst naar de nieuwe, flink sjouwen dus. Mijn meiden maar een paar keer mee laten lopen, toch fijner voor mijn voet. En ook veel weggooien...ruimt lekker op. Nu mijn nieuwe werkplek weer ordenen, maar dat is de volgende stap. Nu ook wel moe. Dus zo 'rondje door de woonkamer'..jaja...ik blijf het proberen, 's avonds een opgeruimd huis. En dan lekker een filmpje of zo... Mis mijn lief. Alweer ruim een week weg. Ik realiseer me dan maar weer eens hoe zwaar het is om een gezin in je eentje te draaien...respect voor de mensen die dat doen, of dat nou wel of niet een eigen, bewuste keuze is. Bighamster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bighamster Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 Katten zijn slimmer als wij denken. Het was een binnen kat, hij zou aan een lijntje naar buiten moeten. Dit heb ik de vierde dag gedaan en had gelijk zo iets dit vind ik zielig. Heb hem gekregen toen hij al drie was. Hij loopt nu buiten bij mij achterthuis hij is hemel te rijk. Wij mensen hebben dieren in huis genomen terwijl het eigenlijk buiten beesten zijn. Eigenlijk zijn wij beesten om ze op te sluiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 Geen ervaring met katten, behalve de katten ik af en toe uit mijn tuin jaag...oh..sorry voor de liefhebbers Rustig aan Vlekje..de eerste dagen zijn vaak lastig...onrust....probeer het te accepteren...t'is wat t'is nu. Sterkte. Bighamster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 Katten zijn heel intelligent, ik bewonder ze. Maar ik jaag ze ook weg met apparaatjes die voor hun vervelende geluiden afgeven. Ze poepen anders de hele tuin onder Tijd voor een filmpje. Bighamster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 Ik geef zelf vervelende geluiden af, vinden ze ook niet fijn haha! En ja, ik geloof meteen dat het intelligente beestjes zijn... En ook eigenwijs Bighamster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 Heb helemaal geen huisdieren. Wel kinderen Sorry, ben een beetje melig...zin om te kletsen of zo... Die film lukt niet zo...de dametjes zitten nog voor de tv. Tja...die worden ook ouder. Bighamster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden