Spring naar bijdragen

Woensdag 15 juli


Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Dankje Rapilos, jij ook doen hè? ;)

 

Fijne avond allemaal!

(valt me toch zwaar om geen vieze details op te schrijven zou immers zo helpend kunnen zijn voor dieeters :P)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lief dat je mee denkt Bh. dank je wel, maar dat maatje heeft het zelf erg druk en heeft bovendien zelf ook veel dieren. Kijk ik kan het best wel een keer vragen hoor en dat doet hij dan ook maar die rug (slijtage) wordt alleen maar meer, en iedere keer een beroep doen op hem is ook geen optie. Ik kan regelmatig, als we samen dierenambu.dienst hebben, gaan kijken naar Olle. Dat vind ik dan wel weer heel fijn, Olle verdwijnt iet uit m'n leven. Bovendien kent Olle hem erg goed en hij kan er al best veel mee doen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja kaboutertje Olle kan heel veel zeggen, Bol ik houd van jou, ring ring BOLLLLL TELEFOON Ja hallo met Olle,  stomme olliebol, ik ben lief hé? enz.

Het zal stil zijn hier.

Ik kan me goed voorstellen dat je je hondje mist. Dat is toch ook een chihuahua? Maar hij vergeet je niet hoor. Fantaseer maar dat je hem ziet en er mee gaat wandelen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist heb ik bijgelezen. Ik heb me gestoord aan Toine.

Toine, je wilt niet bedelen om aandacht, schrijf je. Hulp vragen is moeilijk, maar is het nou zó moeilijk om iets te vertellen , kwetsbaar, en dan ook aangeven dat je steun nodig hebt? Je hebt gelijk dat er na die vreselijke dag niet veel aandacht naar jou uit ging. Je had er om kunnen vragen.

 

Je schrijft dat iedereen hier vast zit in zijn eigen mening. Dat durf ik te bestrijden.

Je schrijft dat het forum gebruikt wordt als tijdverdrijf. Ik denk dat dat klopt maar ik vraag me af wat daar mis mee is. Sommigen babbelen graag alles aan elkaar. Op momenten dat iemand het moeilijk heeft zou diegene dat óók moeten doen. Stomweg meebabbelen totdat de trek over is. Dat zou winst zijn.

 

Je schrijft dat sommigen diepgaand neuzelen. Jouw woorden waren anders, dit is mijn invulling. Als babbelen niet mag, oppervlakkig zijn dus, en diepgaand mag óók niet, wanneer doet iemand het dan wél goed in jouw ogen?

 

Ik voel schroom opkomen. Naast de reeds aanwezige irritatie.

Irritaties zijn cadeautjes.

Misschien kan ik es kijken waar ik anderen wil veranderen.

Zo werd het toch nog weer een pijnlijk leerzame posting voor mij.

Au.

Kan ik wel weer even verder mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Akelei,

 

Je hebt helemaal gelijk dit zal ik onthouden.

Maar ik werd overvallen door de vraag van mijn zoontje en dit Floepte er zo uit maar ik zal mijn best doen om dit bij hem te herstellen.

Mijn oudste zoon mag namelijk wel slapen en hij niet en dit vind hij en ik allebei moeilijk.

Maar een advies van een ander is altijd goed dan kan ik het ook op een andere manier leren bekijken, bedankt voor de tip.

bewerkt door Bighamster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie er is hier in de loop van tijd zo ontzettend veel aangegeven, maar ik heb nog nooit het gevoel gehad dat er iets mee gedaan wordt. Ikzelf word dan een beetje moe en denk, ja waarom schrijf ik nog. Niet dat je verplicht bent om er iets mee te doen hoor. Maar zo verandert het ook niet, het is al jaren zo.

Wat zou je zelf kunnen doen om het te veranderen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me weer succesvol af voor de dagpact.

Vanavond een NA meeting bezocht en daar in de pauze een balletje opgegooid over hoever je je middel uit je systeem kunt/moet/wil bannen.

Ik raakte een beetje aan de twijfel toen Kohtje stelde dat hij bij de NA geleerd had dat je na een poos "wel weer vriendjes" met je middel kunt worden. (Ik realiseer me dat dit mijn eigen woorden zijn.)

Ik en mijn fellows kunnen dat niet zo gauw terugvinden. Wat wel duidelijk is, meteen al, is dat iedereen zijn eigen manier heeft om zich veilig te stellen.

Alles wat voor jou werkt naar tevredenheid is goed.  Het was de NA koppeling die me verontrustte.

Zelf heb ik er geen moeite mee, de manier waarop ik mijn middel, alcohol, uit mijn omgeving ban.

Zo deed ik dat dertig jaar geleden ook met tabak en ook daarin slaagde ik meteen. Toendertijd was het wel controversieel, tegenwoordig is het een uitzondering dat er binnenshuis gerookt wordt, zelfs in je eigen huis.

De ban op beide middelen en de manier waarop ik dat doe hebben geen enkele nadelige invloed op de kwaliteit van mijn leven. Mijn sociale contacten worden er niet minder om, integendeel zou ik willen zeggen.

 

Verder heb ik een beetje spijt van de sneer die ik naar Toine uitdeelde, excuus. Het was "in het heetst van de strijd" , maar dan nog dien ik me van dergelijke sneren te onthouden.

 

Welterusten voor iedereen en wellicht tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat er door Spud en Bolletje (mss nog wel iemand, maar zo ver ben ik nog niet) gereageerd is op mijn hoofdpijn:

ik neem niet aan dat het uit mijn nek komt, ik ben in de herfst helemaal binnenste buiten gekeerd en de internist zei in het eindgesprek dat de hoofdpijn en vermoeidheid waarschijnlijk uit de nek komen. Ze raadde me aan naar de fys. te gaan en daar bleek dat er wervels gedraaid zaten. Of zo iets. De behandeling deed me na een paar keer als herboren voelen, wel veel napijn en rustig aan doen met bewegen. Maar het is niet blijvend. Daarom probeer ik het bij een therapeut die het mss net iets anders aan pakt.

De internist zei dat je van chronische hoofdpijn heel moe kunt worden.

Bij het darmonderzoek (ik had ook buikpijn) is wel wat gevonden en dat is verwijderd. Moet na 3 jaar weer.

Acupunctuur helpt niet bij verdraaide wervels en ook niet bij artrose.

Verder gaat het goed met me, niet gedronken.

Voor iedereen een goede nachtrust, dat is heel belangrijk voor lichaam en geest.

:moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...