Gast Geplaatst 27 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2015 Mooi Hummer! Goed bezig zo. Wat voor opmerkingen heb je gekregen? Belangstellende, of vervelende, of beide varianten? Fijne meeting vanavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 27 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2015 Geweldig Hummer! Kan best zijn dat er een aantal mensen jaloers waren. T' is tenslotte een hele prestatie,die wij hier leveren! Weer een pluim bij op je hoed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 27 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2015 Nou Gerrit, eigenlijk waren de opmerkingen wel positief maar vaak met een jaloerse ondertoon. De meeste mensen op het feest gaan met dit soort gebeurtenissen helemaal door tot het gaatje zeg maar, zijn daar dan vaak ook nog trots op. Ik zal even uitleggen hoe ik met deze mensen in aanraking ben gekomen. Ik had een camping, welke ik 7 jaar heb geëxploiteerd. Daar zijn veel mensen uit de randstad, Dordrecht, Rotterdam. Veel van deze mensen heb ik persoonlijk leren kennen door mijn werk. Enkele daarvan zijn meer dan kennissen, sociale drinkers, maar de hoofdmoot kent geen rem. Gelukkig heb ik altijd alleen maar thuis veel gedronken en niet in het openbaar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 27 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2015 vandaag 3 weken de zwaarste wellicht geniet ervan dat wat jij doet, inderdaad niet iedereen aan durft om zelfs te proberen. Stoer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 27 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2015 Dank voor jullie steun, ik heb echt veel aan jullie berichten. Met jullie support en die van mijn groep blijf ik geloven dat ik het kan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2015 Jouw berichten hier maken mij ook weer sterker Hummer. Samen kunnen we het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 28 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juli 2015 Voel me vereerd Gerrit, dank je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2015 Jij kan het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 29 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juli 2015 Samen kunnen we het Huttula! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 29 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2015 (bewerkt) Helemaal mee eens! Alleen zou dit een stuk lastiger zijn! Ik doe alvast met je mee! Fijn dat het goed gaat! 29 juli 2015 bewerkt door Akkordeon hummer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 31 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2015 Gisteren ineens een moeilijk moment gehad. Begon rond een uur of 5 te trillen en had de hele middag enorme behoefte aan lekkere dingen. Vriend pakte rosé bij het eten en daar had ik geen moeite mee, maar na het eten liet hij een restje staan.......pfffff dat was moeilijk. Echt strijd moeten leveren niet het restje op te drinken. NIET gedaan, heb het snel weggegooid. Bijna 4 weken droog nu. Vandaag gaat het weer goed, genieten van het eindelijk mooie weer! Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 31 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2015 Goed gedaan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2015 Je bent er goed doorheen gekomen, Hummer. Volgens mij maken dit soort momenten je iedere keer weer sterker, weerbaarder. Had je die dag voldoende gegeten en gedronken? Honger en dorst kunnen vervelende triggers zijn namelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 1 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2015 Ik denk dat je gelijk hebt Gerrit, door mijn maagverkleining kan ik niet zoveel eten. Had daar ook geen behoefte meer aan. Maar nu ik gestopt ben met alc. lijkt de lekkere trek weer terug te komen. Moet ik opnieuw mee leren omgaan. Ja Kaboutertje, zo is iedere dag weer een uitdaging. Vandaag heel veel gedaan in de tuin, nu even de tijd voor het forum. Vriend heeft een wijntje voor z'n neus, mijn reukorgaan is blijkbaar ook verbeterd. Lijkt of e geur steeds sterker wordt. Ga zo maar een kop verse muntthee zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 3 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2015 Zo, weer een weekend positief doorgekomen. Klinkt net of ik het niet meer naar m'n zin heb, maar dat is zeker niet waar. Heerlijk genoten van het weer en de tuin. Nu vreselijk pijn in mijn rug, veel te veel tekeer gegaan in de tuin. Ik kan niet doseren.....nergens mee dus. Maar, week 4 zit er op vandaag start week 5 lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2015 Wauw...vijfde week! Remmetje stuk ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2015 Dat onmatige komt ook bij mij in van alles en nog wat terug. Maar tegenwoordig ben ik daarin al aardig verbeterd; het kan dus wel denk ik. Eerst de drank maar Hummer en dan de rest. Gaat goed zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 3 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2015 Hoi Hummer, Ik drink ook water met bubbels en een extra smaakje. Reuk is ook verbeterd. Op dag 3 de bakken leeg goed al weg gedaan: de geur in de hal was vreselijk! Eerder nooit geroken. En ik eet ook meer. Denk dat het normaal is : naar het schijnt dronk ik het equivalent van 16 boterhammen met pindakaas! Dan lijkt me een extra schep groenten of aardappelen of een sneetje brood meer me geen ramp. Na 3 weken pas ik nog in al mijn kleren. Van harte proficiat met je 4 weken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 4 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2015 Gisteren naar de groep geweest. Iemand kreeg zijn jaarpenning...bijzonder. Voorlopig de laatste keer dat ik er was. Nu eerst op vakantie, daarna weer oppakken. Ik ga de woensdaggroep verruilen voor de vrijdag. Dus na de vakantie op maandag en vrijdagavond naar de AA. Het niet drinken wordt wat meer een gewoonte, vandaag neem ik de eerste niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2015 Fijne vakantie straks, Hummer! Zitten daar nog risico's voor je qua alcohol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2015 een bijzondere droge vakantie Hummer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 4 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2015 Ach, risico's zijn er altijd en overal. Maar wij hebben de afspraak dat vriend niet aan mij vraagt of ik ook een glaasje wil. Hij zou het ook niet inschenken als ik erom zou vragen. Hij steunt me enorm. En spa met een smaakje is erg lekker. Ik ga zaterdag pas op vakantie hoor en neem een laptop mee. Houd ik toch contact met jullie. Dat is belangrijk voor me. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 4 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2015 Fijne vakantie alvast. Gaat vast goedkomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 4 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2015 Goed dat je dat zo afspreekt met je vriend...dat kan net genoeg zijn om niet overstag te gaan... Je moet het uiteindelijk zelf doen, en als je wilt kun je toch wel drinken, maar zo'n helpende steun is fijn! Goeie vakantie alvast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 4 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2015 Fijn dat je thuis steun hebt! En geniet van je vakantie! Ga je ver? Of moeten we duimen voor mooi weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden