Lucide Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 Laat naar bed maar wel lekker droog! Truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bighamster Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 Welterusten allemaal, Dagje water was geweldig, mijn goeie vriendin helemaal blij met haar kadootjes. twee van de drie kids waren mee en hebben zicht uitermate vermaakt. we hebben gezwommen, trik trak gespeelt en veel gelachen. ben blij dat ik mijn oude vriendin weer terug heb, zij zet me weer met de beide benen op de grond. we zijn later bij haar thuis nog gezellig gaan eten en lekker geklets over van alles en nog wat. dit heeft me heel erg goed gedaan. ik ga er een eindje aan breien voor vandaag. Gr Bighamster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 (bewerkt) Ik schreef vandaag verder ook maar niks. Voel me rot onder wat er geschreven is over vriendin van en Sowhat. Tot en met ip controle en de insinuaties die daaraan ten grondslag liggen. Niet een dag om trots op te zijn als forum. Sowhat, vriendin van....en Kabouter. Trusten iedereen 11 juli 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden