billy1981 Geplaatst 20 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2015 Hoi allemaal, Ik was hier een jaar geleden actief en nu ben ik weer terug. En dat is geen goed teken inderdaad. Gisteren heeft m'n vriendin het uitgemaakt nadat ik het voor de zoveelste keer verpest had. Misschien wel de druppel die ik nodig had om dit probleem voor eens en altijd goed uit m'n leven te bannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2015 Welkom terug Billy. Da's heftig, lijkt me. En toch lijkt me nog steeds dat je het zelf moet willen... dit probleem, je alcoholverslaving, aan te pakken. Je weet hoe het werkt hier... Heb je ook voor jezelf bedacht hoe je het gaat doen? Sterkte en succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2015 Hoi Billy, daar ben je weer! Niet gezellig overigens, ik had liever een ander bericht gelezen. Thee is me voor met haar vraag: hoe ga je dat doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 20 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2015 Ik heb eerlijk gezegd nog niet echt een plan van aanpak. Ben nu vooral eigenlijk ontzettend moe. Vanavond de laatste alcohol door de schoonsteen gespoeld en nu staat de teller op 1 dag niet gedronken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Casper Geplaatst 20 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2015 Hoi Billy, Ik wens jou sterkte en ik kan jou toch een pluim geven, echt, want je schrijft zelf dat je toch al één dag niet gedronken hebt. Is in andermans ogen die geen probleem heeft met alcohol niets, maar voor degenen zoals wij die weten hoe moeilijk dit alles is, toch een stapje in de goede richting. Tenslotte heb je het toch voor elkaar gekregen om de laatste alcohol door de schoonsteen te spoelen, en dat is al best een positief punt waard. Blijf lezen op het forum joh, dat geeft kracht en sterkt je in je besluiten, zelf ben ik ook nog maar net op de goede weg, we gaan er met z'n allen voor. Praat van je af en zeg gewoon hoe je je voelt, hier op het forum mogen wij onszelf zijn en zodoende kunnen wij elkaar tot steun zijn. Houd moed, allemaal zijn wij er voor jou net zo goed. Groetjes, Casper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2015 (bewerkt) Hoi Billy, ik ken je niet. Ik ben nog niet zo lang hier. Jammer dat je een terugval hebt gehad maar gelukkig heb je je weg weer hier naar toe gevonden. En je hebt de alcohol weg gegooid en bij 1 begonnen. Ik zou zeggen, one day at the time! Sterkte! 20 juni 2015 bewerkt door NBWtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 20 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2015 Dank voor de succeswensen! Ik ben na alles van de afgelopen dagen echt super moe, maar ik durf niet te gaan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 20 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2015 Bang om te dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2015 Goedemorgen Billy, hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 21 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juni 2015 (bewerkt) Nou MijnGerrit, ik heb me eerlijk gezegd wel eens beter gevoeld. Heb nauwelijks kunnen slapen. Vandaag dan maar dag 2.... 21 juni 2015 bewerkt door billy1981 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2015 hoi billy welkom terug al is de aanleiding dubbel zwaar. 22 berichten nu, dus erg actief was je vorige keer niet. misschien helpt het om echt actief te worden hier en je proces te delen?we zijn vaak geneigd om als het goed gaat de rest te vergeten en slaan dan veel over waar we uit kunnen leren en ook waaruit we kunnen voorkomen dat het weer zover hoeft te komen. Dag 2 verdient een bloemetje of 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2015 Sterkte met de dag van vandaag Billy! Zou een zelfhulpgroep wat voor jou zijn, om bij de les te blijven? Volgens mij heb je al meerdere malen gedurende langere tijd helemaal droog gestaan en valt dan weer terug. Voor mijzelf heb ik het idee, dat mijn wekelijkse twee uurtjes met soortgenoten een flinke bijdrage heeft om mij op het goede pad te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 21 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juni 2015 Daar heb ik vaak over nagedacht, maar ik weet niet zo goed hoe ik dat moet aanpakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 21 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2015 (bewerkt) Hi Billy, Voor mij was het belangrijk om vanuit een intrinsieke motivatie te beginnen om AdB te worden en te zijn. Voor mij was het tot recentelijk ook een vallen en opstaan. Dat opstaan gaat steeds beter en ik wil bij de les blijven met het ook wekelijks bijwonen van een Zelfhelp groep. En ook het hier dagelijks een vinger aan de pols houden. Ik zou zeggen ga deze zoektocht aan rapporteer aan jezelf en desnoods aan ons lotgenoten jouw proces daarin. Welkom terug 21 juni 2015 bewerkt door Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 21 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juni 2015 Ik vind de eerste stap naar een bijeenkomst eigenlijk te groot. Misschien iemand die tips heeft om over mijn koud water-vrees heen te komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2015 met iemand samen gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 21 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2015 Welkom terug Billy, heel veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 21 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juni 2015 Zo is het ook weer Royco. Volgens mij hebben mensen dan vaak de neiging om te denken dat iedereen op ze let, terwijl iedereen daar toch vooral met zichzelf bezig is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 21 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juni 2015 Nou en dit wordt dan 'alweer' dag 2. Zou de klok wel een jaar vooruit willen zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2015 Ongeduld, daar hebben er meer last van hier ... Goede dag alvast morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 22 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 22 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2015 Fijn Billy, meer nachtrust geeft meer kracht en helderheid... Stap voor stap blijven gaan, een hele uitdaging he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 22 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2015 Nu proberen een iets langer nachtje te maken, ga voor de 6 uur! Zo dat was dag drie.... Indigo en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2015 Dan vandaag op voor nr. vier en voordat je het weet heb je een week. Merk je nu ook al dat de uren die je slaap zonder veel alcohol in je lijf, je veel meer opleveren? Goede dag vandaag Billy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden