Spring naar bijdragen

Zaterdag, 20 juni 2015

jowan

Aanbevolen berichten

Gipsy, je bent aan het afglijden. Het ging best goed in vergelijking met toen je hier arriveerde op het forum.

Ik hoop dat je het weg kunt gooien. Kom op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trusten Kaboutertje slaap lekker :lips:

Net een vriendin op bezoek gehad, om mij wat foefies te leren over het maken van sieraden. Het is een schat van een vrouw hoor maak druk pffttt. En ze heeft alles al mee gemaakt, alles altijd beter duurder, groter, duurste auto, de kinderen doen het beter en hebben heel veel geld enz. afé jullie kennen dat wel. Ik heb daar een beetje hekel aan maar ach het is voor de rest een scheetje.

Zei ik tegen haar "ik heb van de week een vriendin op bezoek gehad. Dat mens heeft altijd van alles meer, beter, duurder, groter enz.

Zegt ze "Schei uit mens die ken ik er ook een paar. Zo  wie zo een stuk of 4. Vervelend is dat hé :blush: :blush: :blush: :blush: :face-icon-small-shocked:;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha ha bolletje, je had haar blinde vlek te pakken. Wel goed dat je het hebt opgebracht hoor, zouden mensen vaker moeten doen. Volgende keer haar uitspraken heel nadrukkelijk gaan herhalen. Of samenvatten: "Oh dus ik vertelde je net over mijn nieuwe vijver met waterval waar ik zo trots op ben. Maar jouw vijver is nog veel groter dus? En met een lichtgevende fontein erin die het wilhelmus zingt?! Wauw, wat FIJN voor je!"

bewerkt door Yogajuf
Link naar opmerking
Deel via andere websites

My god :('

Sta me bij tandenpoetsen gewoon echt boos te maken.

Hier tegenover in het weiland heeft deel van de buurt een feestje. Tent, harde muziek en ó zo lollig.

Staan met de 12 personen die nog aan tap hangen de kabouterdans te doen :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor dat je het nummer gaat wassen, blok net nummer ook. Jij kan zijn nummer wel wassen maar hij blijkbaar de jouwe niet. En dan zal je net zien, net een volgende keer waarop je weer een slecht moment heeft en hij alleen maar geld nodig heeft belt hij jou weer, en dan doe je het weer....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil je niet de les lezen, of bemoederen of betuttelen,... Maar dan moet je misschien gaan denken aan aan andere telefoon? Blijkbaar staat je 'oude' leven daarin en dat is een trigger. Als je echt van je probleem af wil gooi je deze telefoon weg. Zo hou je een achterdeurtje.

Maar goed, uiteindelijk ,iet je zelf beslissen.

Is voor mij weer een lange dag geweest. Ik ga zo slapen zo ik meld me af. Vor het dagpact ben ik droog gebleven. Dag 55, woohoo! :)

bewerkt door NBWtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erik bedankt voor je bericht. Toch maar even ingelogd.

Drugs weggooien lukt mij niet. Ik ben nu heel zuinig aan het doen zodat ik straks niet meer ga halen.

Tja die smoes die heb ik ook wel eens gebruikt als ik veel wiet in huis had. Heel zuinig doen....toch zo op en als je heel eerlijk bent...ga je dan geen nieuwe halen?

En over die TV vandaag, dat vond je veel geld in een keer. Hoeveel geld was je vanavond nu kwijt......

Zuinig zijn.....beter zuinig op jezelf dan jezelf wijsmaken dat je zuinig met drugs bent.....

Maar dit weet je zelf ook allemaal wel...hoop dat je maandag echt een nieuw nummer aanvraagd. Is even werk om al je vrienden weer op de hoogte te stellen van dat nummer maar alleen dan kan je van je dealer af zijn. Hij zal zelf niet stoppen, zeker nu hij weer zeker is van jou als afzetmarkt en verdien mogelijkheid.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeienacht

Net mooie film gezien

The hunger games

Dag met dochtertjes van lief

Kringloop, festiviteiten in stad

(Hardraverij)

Morgen naar Emmen, dierentuin

Dus wan verstandig zo naar bed

Opsloomtijd nodig.

Nix meer gewend (is het niet)

Altijd nodig gehad 

Gipsy, je weet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...