Spring naar bijdragen

zondag 14 juni 2015


eline

Aanbevolen berichten

pink, ik ben kok maar dat beroep denk ik niet meer te kunnen uitoefenen door burnout en mijn persoonlijkheidsproblematiek waardoor ik weer snel gestressd raak. In de keuken niet echt handig.

 

Ooit unix administrator geweest en systeemprogrammeur voor grote mainframes, in de tijd van windows 95 en nokia mobieltjes. Door alcohol- en wietverslaving mijn beroep niet kunnen uitoefenen. Niks meer met computers te maken willen hebben sindsdien.

 

Sinds het stoppen weer een vleugeltje plezier gekregen door de raspberry pi.

 

Nu probeer ik wat te programmeren voor websites etc, webdesigners, kleine bedrijfjes, robotjes. Ik heb er weer plezier in. En we zijn nu 15 jaar verder met technologie. Dus de ongemakken van vroeger zijn grotendeels weg. Geen muizen meer met een balletje. Of hele grote beeldschermen met een beeldbuis erin. Misschien kan ik weer wat geld ermee verdienen. Anders gewoon een hobby.

 

Wijfie, zo to horen een leuke en fijne dag geweest.

 

Gipsy, hallucinaties kunnen best echt zijn. Zo voelde ik ooit een hand op mijn dij, terwijl er niemand in de buurt was. Het voelde ook echt een hand en niets anders. Heel raar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kabouter wat een verdriet, wat een pijn. Je schreef een poosje geleden: Wat heb ik verkeerd gedaan, waar heb ik dit aan verdiend?

Je bent stilgezet door je lichaam. Je verdient het om gehoord te worden. Om erkenning te krijgen. Je verdient het om getroost te worden. Nu is de tijd.

 

Je hebt niks verkeerds gedaan. Nooit is de schade uit jouw jeugd jouw schuld geweest. 

Heel veel sterkte komende tijd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaboutertje, ik weet niet wat te schrijven.

Ik heb dit laatste stuk van je geschiedenis gelezen en leef met je mee, voor zover dat kan.

Ik vind je een strijdbare kabouter.

Goede nacht!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...