plof Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 pink, ik ben kok maar dat beroep denk ik niet meer te kunnen uitoefenen door burnout en mijn persoonlijkheidsproblematiek waardoor ik weer snel gestressd raak. In de keuken niet echt handig. Ooit unix administrator geweest en systeemprogrammeur voor grote mainframes, in de tijd van windows 95 en nokia mobieltjes. Door alcohol- en wietverslaving mijn beroep niet kunnen uitoefenen. Niks meer met computers te maken willen hebben sindsdien. Sinds het stoppen weer een vleugeltje plezier gekregen door de raspberry pi. Nu probeer ik wat te programmeren voor websites etc, webdesigners, kleine bedrijfjes, robotjes. Ik heb er weer plezier in. En we zijn nu 15 jaar verder met technologie. Dus de ongemakken van vroeger zijn grotendeels weg. Geen muizen meer met een balletje. Of hele grote beeldschermen met een beeldbuis erin. Misschien kan ik weer wat geld ermee verdienen. Anders gewoon een hobby. Wijfie, zo to horen een leuke en fijne dag geweest. Gipsy, hallucinaties kunnen best echt zijn. Zo voelde ik ooit een hand op mijn dij, terwijl er niemand in de buurt was. Het voelde ook echt een hand en niets anders. Heel raar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Kabouter wat een verdriet, wat een pijn. Je schreef een poosje geleden: Wat heb ik verkeerd gedaan, waar heb ik dit aan verdiend? Je bent stilgezet door je lichaam. Je verdient het om gehoord te worden. Om erkenning te krijgen. Je verdient het om getroost te worden. Nu is de tijd. Je hebt niks verkeerds gedaan. Nooit is de schade uit jouw jeugd jouw schuld geweest. Heel veel sterkte komende tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 (bewerkt) De laatste van 4 drukke dagen zit er op..ppff Toch een beetje mijn grens voorbij gegaan voel ik. De komende dagen pas op de plaats! Wel netjes droog gebleven, truste! 14 juni 2015 bewerkt door Lucide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 je raakt me kaboutertje elke keer weer dat deze ziekenhuisperiode een keerpunt voor je mag betekenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Lieve kaboutertje, ik heb nauwelijks iets gelezen vandaag maar aan de laatste berichten op de dagdraad proef ik dat je nog wel even een lekkere knuffel kunt gebruiken.. Bij deze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 slaapwel frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Ik meld me nuchter af voor de dagpact. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Ik meld me ook weer droog af. Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Kaboutertje, ik weet niet wat te schrijven. Ik heb dit laatste stuk van je geschiedenis gelezen en leef met je mee, voor zover dat kan. Ik vind je een strijdbare kabouter. Goede nacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Wijfie, dat heb je goed gedaan vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Welterusten beste mensen, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden