Spring naar bijdragen

Zaterdag 13-06-2015


plof

Aanbevolen berichten

heb een gruwelijke hekel aan verkeerde spelling, vandaar even mijn reply...

meen je dat?

Vroeger vond ik het 'etaleren van slordigheid' net zoals vlekken in kleding, nu vind ik het bijna schattig. In ieder geval totaal onbelangrijk op een forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik maak ontzettend veel spelfouten als ik schrijf met een toetsenbord op een forum. En veel minder spelfouten als ik gewoon schrijf met een pen.

 

Gek genoeg als ik mijn toetsenbord gebruik voor computerprogrammaatjes en op de server, tik ik net zo snel en vrijwel zonder spelfouten.

 

hmm....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

over god....

 

ik begin toch langzaam in een god te geloven a la spinoza. Maar ik praat er nooit over, omdat het woord god zoveel veschillende betekenissen heeft dat het bijna ondoenlijk is om in een gesprek over hetzelfde te praten.

 

Simpelweg geloof ik er in, omdat leven in een enkel universum zoals dit niet mogelijk is zonder een creator. Tenzij we leven in een multi-universum. Aangezien ik een enkel universum al niet begrijp ik in al haar facetten, ga ik niet eens beginnen aan meerdere.

 

Een god die zo groot is dat de tijd zo snel bij hem verloopt (door gebrek aan zwaartekracht), dat de big boem en 13,8 miljard jaar voor hem hetzelfde is als het afsteken van een klein rotje.

 

Ondeugend puber godje.

 

Nu zitten we met zijn kwantumgrapjes. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...