plof Geplaatst 13 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 hihi, sorry toine, kon het niet laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 13 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 (bewerkt) En wat betreft de openbaringen die profeten kregen alleen op hun berg; het is bekend dat bergbeklimmers soms ook psychoses krijgen als ze in hun eentje op een berg zitten beklimmen. Je kunt het ook zelf doen zonder berg door dubbele porties paddo's te nemen. 13 juni 2015 bewerkt door ploffie Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 13 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 Sterkte Toine. Ik wil heel veel zeggen over het verhaal van Kaboutertje, maar ook weer niet. Ik word er vreselijk boos van en mijn hart bloedt voor je Kabouter. Ja, kindermishandeling in de naam van een God die zoveel misbruikt wordt op deze wereld. Dat kan toch niet de bedoeling zijn. Ik ben ook gelovig opgevoed, maar niet streng gelovig. Ik heb er nu mijn eigen ideeën over maar weet wel dat mijn moeder alleen maar de goede dingen van het geloof zag en daar ook naar handelde. Maar ik heb ook om me heen gezien de ellende die over de wereld gestrooid wordt, veroorzaakt door mensen die op hun eigen manier het geloof interpreteren en ik word daar heel boos en ellendig van. Sterkte Kabouter. Je gaat een moeilijke tijd tegemoet, maar het zal tot herstel en rust leiden. Dat gun ik je zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 Goed dat je het de verpleging hebt verteld, Kabouter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 gelukkig even geen strandweer Dan moet er echt wel iets loos zijn, als LJ dit zegt. Je mag ook gewoon op het strand liggen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 13 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 Kaboutertje, op youtube kun je geleide visualisaties vinden, een soort ontspanningsoefeningen. Daar zit vast iets tussen met de zee. Het is dan net echt. Ik zal zo eens voor je zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 13 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 Hier zijn er een paar, kabouter: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 13 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 Hihi, de volgende keer zal ik er zelf eentje inspreken Sowhat plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 13 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 Zucht. En intussen druipt de niet-lekkende haarverf in m'n nek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 13 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 Blij dat het toch nog ergens goed voor was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 welke kleur is het geworden Yo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 voor jopie:http://www.telegraaf.nl/tv/prive/overig/24150551/__Jopie_beleeft_50_Tinten_Grijs__.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 13 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 Mijn eigen kleur Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 13 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 Yogajuf,van die stem krijg ik helemaal de riedel,vreselijk Dacht stem YJ te herkennen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 13 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 Bob Ross is ook zo rustgevend ha ha kruidenthee67 en Ray reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 Even een goede middag wensen, Vindt het hele mooie filmpjes hoor yogajuf Laat ze maar lachen, lijkt me heerlijk zo'n meditatiesessie. Hier nog steeds niet erg heppy, Hou maar op met klagen, want niemand heeft daar wat aan Kabouter, Ik vind het zo knap, dat je je leven op deze manier met ons wilt delen Volgens mij, is het ook voor je geestelijk herstel gewoon goed, uiteindelijk, al voelt dat nu misschien niet zo Verder, straks nog een uurtje ergens weer koken Tegen zevenen dan weer thuis, en dan zelf nog eten Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 13 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 (bewerkt) Deze ochtend had ik inspiratie om wat te schrijven over waar ik gisteren uitgebreid een gesprek over had met de praktijkondersteuner van mijn huisarts. Kom ik thuis en lees ik van jowan dit bericht : "Het lijkt me niet de bedoeling van "nederig" al deze woorden te verzinnen met als doel te vertellen dat je al nederig genoeg bent..........." Soms ben ik het niet met reacties eens maar mensen mogen doorgaans alles wel tegen me zeggen. Maar dit? Waar is dit voor nodig. Het is dat ik inmiddels weet dat dit forum vol betrokken mensen zit en ik hier niet wegblijf om 1 iemand maar waar slaat dit op? jowan; Ik hoop dat je mans genoeg bent wel te reageren! Uitleg is wel het minste na deze schadalige post. Wat bedoel je met verzinnen en waarom deze post? Waarom doe je dit? 13 juni 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 Yo, ik heb een klein stukje geluisterd van de filmpjes. Voor mij kunnen dit soort dingen wel werken. Waarschijnlijk zou ik in slaap vallen als ik er echt goed naar luister en meedoe. Dat gebeurt me aan het einde van mijn yogalessen ook regelmatig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 13 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 Deze ochtend had ik inspiratie om wat te schrijven over waar ik gisteren uitgebreid een gesprek over had met de praktijkondersteuner van mijn huisarts. Kom ik thuis en lees ik van jowan dit bericht : "Het lijkt me niet de bedoeling van "nederig" al deze woorden te verzinnen met als doel te vertellen dat je al nederig genoeg bent..........." Soms ben ik het niet met reacties eens maar mensen mogen doorgaans alles wel tegen me zeggen. Maar dit? Waar is dit voor nodig. Het is dat ik inmiddels weet dat dit forum vol betrokken mensen zit en ik hier niet wegblijf om 1 iemand maar waar slaat dit op? jowan; Ik hoop dat je mans genoeg bent wel te reageren! Uitleg is wel het minste na deze schadalige post. Wat bedoel je met verzinnen en waarom deze post? Waarom doe je dit? Hee, het is weer echt weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 13 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 Ik zeg maar zo: whatever works. Mooi toch dat de een ervan in slaap valt, en de ander niet meer bij komt van het lachen in haar ziekenhuisbed? Goed lieve mensen, ik ga wat maken van mijn offline leventje vanavond. In de ogen kijken van iemand die wel graag naar mijn stem luistert, Joris. erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 13 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 Yo, veel plezier vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 13 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 (bewerkt) ok, ik wordt flauw, tijd om iedereen een fijne avond te wensen.... 13 juni 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 13 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 (bewerkt) Hahahahahaha, Ploffie!!! 13 juni 2015 bewerkt door Yogajuf plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 13 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 Kibbeling op een bedje van spinazie en slabiet, ravigotsaus ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 Gipsy, ja dat was naief. Gelukkig weet je nu beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden