Rosie Geplaatst 18 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2015 Hallo, Na maanden toch weer terug op het forum. Hoop hier weer steun te vinden. Het lukt me niet mijn probleem te boven te komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosie Geplaatst 18 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2015 Hoi MijnGerrit! Wat fijn dat je hier nog actief bent. Tja, toch weer iedere dag lezen hier.... Het lukt me dus NIET! Momenteel onder invloed.... Het plan om morgen nuchter te zijn ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosie Geplaatst 18 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2015 Mijn Gerrit, heel goed onthouden! Inderdaad. Helaas, de medicatie steeds minder ingenomen. Voelde niet als "mij". En langzaam weer terug gevallen in alcohol om het rustige gevoel terug te krijgen. Ik moet echt voor mezelf uit gaan zoeken wie "ik" ben. Moe.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosie Geplaatst 18 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2015 Truste ieder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 19 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2015 Zit ik hier helemaal in mijn uppie......tijd om te slapen ook. Net weer .... aan de lijn gehad. Ik belde na mijn avonddienst omdat chatten weer totaal ontspoorde en er met haar geen land te bezeilen valt als ze zo in de put zit. En toch bellen he en ja hoor huilend boos en maar door blijven praten. Ze werd wel rustiger maar het kost zoveel voor mij... Het lukte me wel een heel aantal keer eens heel direct antwoord te geven en heel direct te zijn. En nu wil ik slapen en draait mijn hoofd nog overuren..... ZZZZzzzZZZzZzZZZ.....(hoop ik zsm) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2015 dat betekent niet dat jij Erik je mee mag laten trekken. kom op Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden