Spring naar bijdragen

zaterdag 16 mei 2015


plof

Aanbevolen berichten

Kaboutertje, begrijpelijk.

Agnieta, jowans reactie is typisch AA, vind ik. Net zolang schoppen totdat iemand denkt volgens het boekje.

Het had op een andere manier gezegd kunnen worden, maar dat gaat niet zo gemakkelijk als je dit soort communicatie gewend bent en normaal wordt gevonden op AA meetings.

Pinkman, goed dat je bent overgestapt op water.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erik, succes met het stoppen met blowen! Best een raar idee dat je nu aan 2 verslavingen werkt, past niet helemaal in het plaatje wat ik bij jou had. Maar alles is veranderlijk toch?

Hoop dat je wederom een leuke werkdag hebt gehad! :D Het is immers lente zoals Jane zei. :)

 

Iedereen die van me hoort dat ik (ge)blow(d) heb zegt altijd, dat past niet in het plaatje van je. Met drank eigenlijk ook. Door het er prive eigenlijk niet over te hebben weet niemand het van me. Ik kan heel veel stiekem doen maar ik heb een hekel gekregen aan stiekem en dingen verstoppen. En er is denk ik ook geen typisch plaatje van iemand die blowt, dat is in de shop ook van 18-80 en alle lagen van de bevolking.

 

En blowen is ook van een veeeel minder ernstige orde, qua verslaving dan drank (voor mij persoonlijk). Eigenlijk had ik door die omstandigheden van een maand terug eigenlijk enorme trek in drank maar ging blowen. Blowen was ook niet de bedoeling maar stukken makkelijker voor mij persoonlijk om te stoppen dan drinken. Dat ik nu door blowen indirect weer begonnen ben met roken is lastiger om te stoppen weer dan het blowen ook. Ik rook nog wel even door want 3 verslavingen is me teveel.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kabouter, idd dubbel je verjaardag nu. Maar toch van harte :rose:

@Fruitvlieg; bedoel je dat je ondanks die 20 redenen om niet te drinken het toch een keer misgegaan is nu?

@Agnieta ++++ voor hoe je reageert op gisteren. Doe je handig, open en eerlijk en ook nog direct maar niet boos oid.

 

En ik meld me droog en zonder blowen af vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Agnieta, ik ben nooit naar een AA meeting geweest, dus het kan heel goed zijn dat ik de plank volledig mis heb.

 

Maar dit is een beetje het beeld wat ik heb van AA-ers en AA-meetings. Ietwat negatief gekleurd door persoonlijke opvattingen.

 

Ietje, goed hoor, op zo'n avond met zoveel flessen wijn en nog een aanbod weigeren! Fijn dat je leuke dagen hebt gehad. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet wel dat het gemakkelijk is om een verkeerde toon aan te slaan op een forum door een gebrek aan intonatie en gebaren. Daarom probeer ik de inhoud te bekijken en niet zozeer de vorm. Wie zei dat nou? Volgens mij was het MG. Ik ben er nog niet goed in, maar dat was een goede tip voor mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, wat moet je nou met dit tijdstip? Ben al wakker en kan niet meer slapen.. Helaas gaat het slapen steeds slechter, dat heb ik eerder niet gehad. Is echt iets van de laatste dagen. Pff...

Maar dan? Is het 4 uur 's-nachts of 4 uur 's-ochtends? Zet ik het op de dagdraad van zaterdag 16 mei of maak ik een nieuwe draad aan voor zondag 17 mei? Zeg ik goedenavond, goedenacht of goedemorgen?

Een mens zou niet moeten hoeven kiezen op dit tijdstip! Ik heb ook helemaal geen zin om te kiezen dus ik doe het lekker allebei. Kan ik in ieder geval mijn hersenen nog wat laten uitrusten...

Zo, nu eerst een nachtsnack! Of is dat dan weer een vroeg ontbijt? Nee!...

Niet doen!... Geen keuzes maken nu!...lekker allebei doen!

bewerkt door Lucide
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...