plof Geplaatst 9 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2015 (bewerkt) . 23 september 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 9 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 mei 2015 (bewerkt) . 23 september 2015 bewerkt door ploffie Lieselot reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 9 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2015 Goeiemorgen, Ploffie en Gipsy. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 9 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 mei 2015 (bewerkt) . 23 september 2015 bewerkt door ploffie Lieselot reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 9 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 mei 2015 (bewerkt) . 23 september 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 9 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 mei 2015 (bewerkt) . 23 september 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 9 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2015 Goeiemorgen allemaal! Lekker druk weekend voor de boeg. Qua adb ga ik op zoek naar manieren om tegen terugval aan te kijken / ermee om te gaan. Ik merk dat ik het echt rot vind voor degenen die er mee te maken hebben en niet goed weet wat te zeggen (al is het maar in mijn eigen hoofd). Dat moet anders kunnen. Als ik wat tegenkom waar iemand mogelijk iets aan heeft, zal ik het laten weten. Ploffie, vanaf nu zal ik jou altijd zien als Bert, realiseer je je dat? Fijne dag allemaal. X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 9 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2015 (bewerkt) Goedemorgen Frummers, Heerlijk geslapen. Op zich tevreden met mijn nieuwe kapper in de Jordaan. Geen witte wijn of koffie, alleen hippe muziek uit zijn mini gettoblaster. Moet wel even terug vandaag, want er is een plukje haar dat toch de andere kant wil vallen en nu lijkt het erop dat ik een toupet heb... zonder toupet, ha, ha. @Yogajuf, ik denk dat het proces van uitglijden en terugvallen voor een ieder een persoonlijk proces is. @Plof, leuk dat je experimenteert met filmpjes hier, maar op mijn oude Mac met Safari zorgt het voor een vastloper. Kun je voortaan gewoon met een link naar een YouTube filmpje? Alvast bedankt. Zojuist weer zilvervisje gespot in de badkamer.... Maar weer even de verdelger erbij halen. Een eco oplossing heeft niet gewerkt. Dagpact: Joris 9 mei 2015 bewerkt door Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 9 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2015 Een appel die vastloopt? Kun je declareren bij het bedrijf, dan krijg je betaald om het niet publiek te maken....... blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2015 Goedemorgen, Vannacht weer heerlijk in mijn eigen bed geslapen. Zo weer lekker naar mijn landgoed. Maar eerst een bakkie. Dagpact: jowan Joris Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2015 Goedemorgen luitjes. Eerst maar een lekker bakje om wakker te worden. Blondie weer lekker thuis.... fijn. Plof geen koelkast... das echt balen, nog niet eens bij de voordeur gekomen dus.... Joris... verdelger voor een zilvervisje? Ik kom ze ook wel eens tegen... maar dat is maar af en toe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 9 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2015 Ga je gewoon door waar je gebleven was, Blondie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 9 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2015 Hoi Yvonne, ja ik gebruik Roxasect, dat is zeker weer 3 maanden effectief. Balen van die koelkast Plof, en nu? Lekker goed voor je Blondie. Weer terug in de structuur. Hier heeft veel wind mijn houtje touwtje broeikas op mijn balkon weer aan gort geblazen. Zal toch een meer stabiele kas gaan diy timmeren. Die Mac is 10 jaar oud. Op de iPad geen last van je gifjes hoor Plof Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2015 Oh wat zonde van je kasje Joris. Hier waait het trouwens ook pittig de laatste dagen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2015 Ik ga door waar ik gebleven was, jowan. Maar wel met extra hulp. Komende 2 weken ook dagelijks een meeting en dagelijks contact met mijn sponsor. Ik geef niet op... En de telling begint opnieuw. Dag 2 vandaag. Joris, veel succes met je balkontuin. Volg je met een glimlach op mijn gezicht. Yogajuf, alleen al te weten dat ik bij een terugval hier terecht kan is al genoeg. Til het niet te zwaar. Mijn terugval! Jij gaat goed, ga zo door! Ploffie, balen van je koelkast. En nu? Yvon, Dank voor je koffie weer. Ik kan er weer tegenaan voor de ochtend. Hoppa, naar landgoed. Geulen graven in de modder/kleigrond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 9 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2015 Ik bedoelde meer doorgaan in je oude gedrag, Blondie. Maar je geeft al aan dat je hulp zocht en krijgt, goed zo. Als ik iets voor je kan doen, meld je je maar. Ik ga aan mijn laatste dag training "Liefdesbang" beginnen. Heftig maar erg zinvol voor mij. Daar waar het eerst over relaties met anderen leek te gaan, wordt het steeds meer de relatie met mezelf die komt bovendrijven, mooi. Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 9 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2015 Goedemorgen, Plof hoe gaat het nu opgelost worden? het wordt warmer je hebt echt een koelkast nodig Blondie, strak plan Joris jammer van je balkon en al nieuwe onderbroeken gekocht, ik dacht kapper en onderbroeken in een adem te lezen... Albert terug van weggeweest... mensen fijne dag..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2015 Goedemorgen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 9 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 mei 2015 (bewerkt) . 23 september 2015 bewerkt door ploffie Lucide en Burchill reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 9 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2015 Nee, nog geen nwe onderbroeken Eline... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden