plof Geplaatst 8 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2015 (bewerkt) . 23 september 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2015 Goeiemorgen Plof! Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 8 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2015 (bewerkt) . 23 september 2015 bewerkt door ploffie ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 8 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2015 (bewerkt) . 23 september 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 8 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2015 (bewerkt) . 23 september 2015 bewerkt door ploffie ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 8 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2015 (bewerkt) . 23 september 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 8 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2015 Goedemorgen, dat Blondie lichamelijk maar weer is opgeknapt, geestelijk zal het wel een poosje duren dus hoop ik dat ze goede hulp krijgt....ons bezig bijtje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2015 Goedemorgen, Lichamelijk doet mijn rikketik het weer zoals het hoort. Mentaal een flinke deuk in mijn zelfvertrouwen. Maar ik ga er weer voor. Vandaag drink ik niet... Dagpact: jowan Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2015 Het betrof Sachsenhausen, Ploffie, maar daarom niet minder indrukwekkend. http://www.stiftung-bg.de/gums/en/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2015 Goedemorgen hier is de hoofPijn gelukkig weer gezakt Blondie ik hoop dat het nu beter met je gaat,laat je vandaag iets van je horen als dat mogelijk is? voelde me van de refu alleen al niet lekker,in combinatie met alc. Moet dat helemaal verschrikkelijk zijn denk aan je ❤ Hier nog een bakkie koffieen over een uurje naar de winkel spullen om aan de boot te klussen halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2015 Ow had je net misgelopen blondie gelukkig gaat het wat beter met je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 8 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2015 Goedemorgen, Bericht van Lady Jane dat ze problemen heeft met de pc en daarom voorlopig niet op het forum kan posten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2015 Goedemorgen, vanmiddag een mooie zomerdag fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2015 Ha gelukkig Blondie is er weer. Hoop dat het gauw weer goed met je gaat en je weer door kan gaan met je oude leven. Vallen mag hé? Zo goeie morgen mensen. Vandaag ga ik in ieder geval saté en saus voor de buren maken, en eens even kijken of ik al wat tabaksplantjes kan planten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 8 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2015 Gelukkig goed afgelopen voor je lijf Blondie. Nu je koppie nog... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 8 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2015 Zeilboot, je gaat goed hè? Fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2015 Goedemorgen frummers. Eerst maar even een bakje om op gang te komen. Voor Bol een kop extra sterke koffie... sateetjes maken voor 18 personen das heel wat En voor Blondie een lekker bakje thee, beetje rustig aan nog. Hoop dat je je inderdaad weer redelijk voelt. Probeer jezelf geen verwijten te maken meis, maar probeer wel er achter te komen wáárom je nu toch weer die vergetelheid zocht. .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2015 oeps, dat vergt aardig wat geduld Fruit.. heel irritant zulke dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2015 Ohmylord.... petje af voor je hoor. Ik zou daar helemaal laaiend van worden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 8 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2015 (bewerkt) Goedemorgen, Dagpact: jowan Blondie Kaboutertje Joris 8 mei 2015 bewerkt door Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2015 Goedemorgen ook Joris en Agnieta.. Hihi,,, arme meid bij de helpdesk.. maar kan me het zooo goed indenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 8 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2015 (bewerkt) Ik zal hier ook met de billen bloot bekennen dat ik de afgelopen twee dagen heb gedronken. Aanleiding was stress doordat ik de Politie heb moeten inschakelen om de vervelende gasten van woensdag met lichte dwang te verwijderen uit mijn appartement. Dit was een extreem geval, en absoluut niet van invloed op het delen van mijn huis voor nu en de nabije toekomst. De nieuwe gasten, twee opgewekte jongens uit Parijs, maken alles weer prima goed. Vanaf vandaag weer terug op het padje en dagpact. Heb wel overwogen om maar te stoppen met het AdB-forum, omdat ik het met name een belediging vind richting jullie trouwe Frummers. Voel nu vooral schaamte. Er zit nu eenmaal een weeffoutje in mijn persoonlijkheid, dat ik stress niet meer kan handelen... 8 mei 2015 bewerkt door Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden