plof Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 (bewerkt) . 17 september 2015 bewerkt door ploffie Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 (bewerkt) . 17 september 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Bertd, beterschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Goedemiddag beste mensen, Beetje off dag vandaag. Zonde, hele middag en avond vrij, mooi weer, en maar weet teuten en zielig zijn. Nou ja, morgen nieuwe dag, nieuwe kansen dan maar. Wijfie, Misschien was J. juist trots, dat hij wat in de tuin heeft gedaan. Denkt hij na over die lepel..( nee dus) Mannen, denken daar helemaal niet aan volgens mij (sorry mannen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Het is niet een mannending denk ik hoor Rapilos. Ik was vorig jaar in zuid Spanje op (eco)vrijwilligerswerk (Werken tegen gratis kost en inwoning) en daar kreeg ik van de vrouw des huizes en keukenmes om de graskantjes mee te doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 De Dam wordt nu leeggeveegd door de Politie. Mij te veel mensenmassa en dus wegwezen. Ben vanavond wel 2 minuten stil voor de buis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Geinspireerd door het Tuindraadje en het mooie weer heb ik net een beetje op mijn balkon gewerkt. Geraniums bijgeknipt - met een keukenschaar. Bladeren uit de dakgoot gehaald -met een zachte stoffer met blik. Tafeltje schoongemaakt - met glassex. Geen grapje. Oh en weet iemand (Joris?) toevallig hoe vaak Franse geraniums kunnen bloeien? Ze zijn weer helemaal groen maar ik zie geen knoppen? Dank alvast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Misschien eerst kopje thee drinken in paleis op de dam Joris, Jij bent ook financier. Doe ze de groeten. Of zal Willy toch b##rtje nemen voorafgaand. Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Yoga, Ik heet dan wel geen Joris, maar volgens mij, moeten die geraniums nog knoppen gaan vormen. Het is nog wel heel vroeg in het jaar he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Oh okay, Rapi, dan heb ik nog even geduld! Thanks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Weer terug van landgoed. Morgen al mijn drainagebuizen ophalen. Echte werk kan dan beginnen. Nu alleen nog ergens een tuinkas scoren en dan ben ik meer dan tevreden. Kokkerellen nu. Lekker makkelijk. Bami opwarmen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Zit me vaak werkelijk af te vragen wat je op de hals, schouders en nek heb gehaald Blondie. Hier werk ik sinds kort in volkstuin. behalve spitten in orde. Dit is voor jou project voor jaren denk ik. Wil je niet ontmoedigen hoor, poot van Odie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 (bewerkt) Weer thuis van de tandarts, opgelucht. De tand kon simpel gerepareerd worden, gelijk laten doen. Kosten vallen dus heel erg mee. Druk gemaakt dus voor niets 4 mei 2015 bewerkt door Kastanje blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Blondie, Je komt er wel; Je zal zien..over een tijdje wrijf jij in je handen, wat je allemaal gepresteerd hebt. En een hoop werk, wat je nu doet, hoef je de komende jaren niet meer te doen blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Suikertje, soms vraag ik mij dat ook wel eens af... Aan de andere kant heb ik door mijn ADHD een onuitputtelijke energie die ik op mijn landgoed heerlijk kwijt kan. Ach, alles beter dan drank denk ik dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Gelukkig Kastanje, Kan je lekker op vakantie straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Schier is niet ver weg en rustig Kastanje. Nu nog hele grote vriezer halen voor als je kan oogsten Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Ik kom er wel, rapilos... Nu zelf nog gaan geloven. Soms zou ik het bijltje erbij neer willen gooien. Maar helaas dat staat niet in mijn woordenboek. Rasechte Rotterdamse. .. doorgaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Oke, eten nu dus. Kan ik nog wat doen op mijn landgoed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Geen woorden maar daden, maar nooit kampioen, sorry blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 en nog steeds op de bus of nu in de directie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Mooi resultaat, Jopie! En dat heb je toch maar mooi gedaan Dat glas water is verdiend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Een eksteroog, gebrekkig ziend, ging naar een cultuurgerichte vriend. Maar die zat aan het andere been, dus zag hij hem des s'nachts alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Bedankt voor het aanbod, joris. Qua administratie zit het wel goed. Hoewel ik liever bonnetjes, papier en schrijven met een vulpen heb. Excel probeer ik zolang mogelijk uit te stellen. Niet echt mijn ding. Ik bewaar nu al mijn bonnetjes. Die ik met een nietmachine netjes vastniet aan een a4-tje en die zorgvuldig opberg in een ordner. Ja, dat is ook prima voor de boodschappen en persoonlijke uitgaven, maar het gaat juist om je inkomsten en vaste lasten in beeld te brengen, zodat je weet wat je maandelijkse besteedbare bedrag is. plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Nou Joris grijp je kans en leer Fruit te budgetteren ...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden