Lucide Geplaatst 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst 30 april 2015 Ja Agnieta, helaas komt dit erg vaak voor. De impact van zulke ervaringen wordt helaas vaak onderschat. Gelukkig is de nazorg al een stuk verbeterd. Het is mooi werk om te doen, niet altijd makkelijk maar goed...daar kiezen we voor, het hoort erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst 30 april 2015 Luna, alvast een fijne week toegewenst; ik hoop dat je niet teveel last zult hebben. Vlieg, mooi man, fijn thuiskomen zo. Ook fijn dat je weer contact hebt gehad, wat een ellende daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst 30 april 2015 Dag allemaal, Ook hier heel veel zin in een lover :-) Feli's Fruit met de verhuizing! En ook ik mis PM, weet iemand toevallig hoe het met haar gaat? Kip en worteltjes. Fijne avond! Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst 30 april 2015 Ik meld me droog af van de dagpact. Eten: een herhaling van eergisteren Fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst 30 april 2015 Hey Fruit, ik begrijp iedere keer uit je berichtjes dat je mensen daar kent in Nepal. Man wat een drama. Heel veel sterkte. En dan ook weer gefeliciteerd met je nieuwe huis en dat je je er maar gauw mag thuiskomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst 30 april 2015 Ik voel me besodemieterd. Omdat iemand me een liefdesverklaring gaf. En een relatie met me wil. Stom hè? Eigenlijk zou ik het als een mooi compliment mogen zien toch? Maar ik zie dat niet. Ik zie het als een extra last en een wanhoopspoging. Proberen iemand niet te kwetsen en toch een soort van contact aanhouden en dat altijd eng vinden omdat je misschien dubbele boodschappen afgeeft. Ik voel me belazerd, hij kent mij nu al zoveel jaar, en zou moeten weten dat ik geen relatie zoek. Erge van alles is wel, dat zijn diagnose nu heel erg meetelt voor mij. Schizofrenie, hij gaat goed nu, juist daarom. Maar ik heb hem al zo vaak verteld dat ik niet de juiste partner ben omdat ik niet mijn hele leven lang voor iemand kan zorgen. Ik ben streng voor mezelf en dat ben ik voor anderen misschien nog wel meer. Maar nu ben ik wel in een groot gevallen qua drinken. Mensen mogen van me houden, fijn! Me willen horen! fijn! Maar behalve vriendschap echt niet meer van me willen. Want dan voel ik me besodemieterd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst 30 april 2015 Lieve mensen, Fijne avond en goeie nacht alvast... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst 30 april 2015 Idem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst 30 april 2015 Truste...droog afmelding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst 30 april 2015 Goed bezig An, het gaat lekker zo geloof ik! Welterusten Kaboutertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst 30 april 2015 Droog naar bed! Truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst 30 april 2015 Moet ik ook niet doen, me inleven. Als ik zelf met shit zit. Maar wat ik zei tegen kabouter, kwam uit mijn hart. Verder geen bij bedoelingen mee. Ik hoor hier niet, tenzij ik me inslijm.... Fijne avond nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst 30 april 2015 truste allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst 30 april 2015 slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst 30 april 2015 Maar ik ben er nu zeker van hoor. Ik ben de allerbeste-gehaktballen- bakker van de hele wereld. Daar geloof ik dus niks van want dat ben ik! Ik stel voor dat we een wedstrijdje onder mekaar houden om de werkelijke kampioen vast te stellen....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst 30 april 2015 Ik kreeg vanmiddag na een wandeling een knuffel van een vriendin. Hier worden meerdere "lovers" gesuggereerd. ....................................... Ik zou al heel blij zijn als ik mijn leventje met één partner zou mogen en kunnen delen............. Ik meld me nuchter af voor de dagpact. Welterusten en wellicht tot morgen. luna1961 en eline reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst 30 april 2015 Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst 30 april 2015 Het is je gegund, jowan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst 30 april 2015 Welterusten beste mensen, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst 30 april 2015 Eindelijk weer even Internet. heel snel gebladerd en bijgelezen,te moe om er over na te denken allemaal nu. Ik heb er weer een droge dag bij, welterusten voor wie dit nog leest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden