Kate Geplaatst 23 april 2015 Rapport Share Geplaatst 23 april 2015 Ik ben toch zelf de star Joris, hi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 april 2015 Rapport Share Geplaatst 23 april 2015 Ik laat het nu effe los en probeer op te slomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 april 2015 Rapport Share Geplaatst 23 april 2015 Ga ik me af zitten vragen waar star ook al weer voor staat grr. Iets met situatie resultaat, actie maar de t? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 april 2015 Rapport Share Geplaatst 23 april 2015 Termijn? Zoals in smart? Genoeg nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 23 april 2015 Rapport Share Geplaatst 23 april 2015 Ga ik me af zitten vragen waar star ook al weer voor staat grr. Iets met situatie resultaat, actie maar de t? Hi Kate, alvast succes! Het staat voor: situatie Taak Actie Resultaat Reflectie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 23 april 2015 Rapport Share Geplaatst 23 april 2015 Ga m'n mandje in. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 april 2015 Rapport Share Geplaatst 23 april 2015 Veel gemak van je nieuwe auto toegewenst, Jopie. Dat ie maar lang en probleemloos mag rijden. En dan heb je dit weer achter je. Kate, ik duim voor je. Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 april 2015 Rapport Share Geplaatst 23 april 2015 AlbertRemmo is nu al een maand weg. Da's best lang, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 april 2015 Rapport Share Geplaatst 23 april 2015 Succes Kate morgen AR geniet denk ik van stokbrood. Goed bezig ZBB, hou vol, ben zelf nooit ziek, zwak en misselijk geweest van refusal, maar ik ben jij niet he. Nachtzoen voor letje en ieder ander die dat wil. ik ga slapen, mijn oude dame is leeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 april 2015 Rapport Share Geplaatst 23 april 2015 Goed gedaan Ietje en fijn dat het iets beter gaat. Kaboutertje, zie je op tegen het weekend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 april 2015 Rapport Share Geplaatst 23 april 2015 Ik kan het me een beetje voorstellen Kaboutertje. Ik hoop dat je er een beetje door zult komen. Welterusten voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 april 2015 Rapport Share Geplaatst 23 april 2015 Ik stop er ook mee voor vandaag. Welterusten beste mensen, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2015 Rapport Share Geplaatst 23 april 2015 nou met een nachtzoen naar bed das lang geleden die Suiker! slaap wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst 24 april 2015 Oeps! Vergeten me droog af te melden. Komt vast door die ontzettend mooie wandeling in Zuid-Limburg! Droog en nuchter , dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden