Spring naar bijdragen

Vrijdag 17 april


luna1961

Aanbevolen berichten

al had je wel trek

dan ging je nog sporten Joris, toch?

 

Hier 2 cakes gebakken en 6 cupcakes

voor vanavond als ik met filmhuisvriendinnen

ga, ze komen hier eerst indrinken (koffie).

10 soorten kruiden in bakken geplant, 4 amarylissen

en een Venus vliegenval. Benieuwd wat er op gaat komen.

Oh je, en halve huis alvast aan kant, na de p[auze de rest.

Kijk Kruid, voor een ander doe ik het wèl ;)  (soms dan toch)

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren de yoga voor 2 keer betaald

Ben 1 keer geweest, en heb de rest van de lessen af moeten zeggen, omdat het bijna niet gaat met die hielspoor.

Vooral bij de staande oefeningen, kon ik niet op de zere voet staan bijna.

Kom er nog bekaaid af, voor hetzelfde geld had ze me het hele seizoen laten betalen.

Zij moet ook rond komen tenslotte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kkruidenthee, mijn huis is ook bijna altijd wel een beetje een rommel. En dan af en toe ruim ik alles eens lekker op en neem me voor het zo te houden, maar dat gebeurd nooit.

Een huis is ook om in te leven, niet om netjes te houden. Dat is een bijkomstigheid.

 

En als ik niet uitkijk kan ik ook heel chaotisch werken, met allemaal dingen beginnen, maar niets is af. Voordeel, altijd wel wat te doen. In de tuin is al een jaar een gat dat een vijver moet worden, 2 jaar geleden begonnen met verbouwen. Zolder half af maar we slapen er al dus er werken gaat bijna niet, dus een verdieping lager verder. Ondertussen nog mijn groentetuin, die is nooit klaar. En ik heb al weer ideeen voor een tuinhuisje waarin ik zin heb om te beginnen. En ik wil nog een nieuwe dakkapel en veranda en stiekum kijk ik op Funda al voor een nieuw huis.

 

Gelukkig kan ik het op mijn werk wat beter structureren.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij is het nu 'voor het oog' heerlijk opgeruimd! En dat geeft me een redelijk opgeruimd hoofd, heel fijn!

En tussendoor toch kunnen schrijven en ondertussen kunnen broeden op het schrijfsel.

 

Ja, jaap neem ik me ook altijd voor..lukt nooit.

Tijdje terug schreef ik over 'rondje door de kamer' elke avond, ieder zijn eigen troep opruimen...maar die regel versloft na verloop van tijd.

Ach ja...het is nu ook weer wat gezakt..had er vanochtend echt gruwelijk last van, maar door in actie te komen weer wat positieve energie.

 

 

Leuk al die reacties, en de herkenning!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...