Spring naar bijdragen

Maandag, 23 maart 2015


jowan

Aanbevolen berichten

Jeetje, dank je wel voor plezier in Frankrijk en nee ik heb daar geen internet.

Onze relatie van W en mij is echt niet meer je van het.

Heeft te maken met diverse dingen, heb er zorgen over en die gaan boven forummen.

Hoofd ergens anders en toch proberen te reageren hier.

Hou van haar, ze is lief, té lief

Nu is ze bot naar iedereen 

Kon ik maar veranderen, kan niet ben er deel van.

verder uitweiden doe ik even niet.

 

Laat ons verder de vreugde niet weerhouden van snoopdog ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sugartje het is geregeld kerel het hondje kan gebracht worden, YYYYEEEEEEHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA wat geweldig lieve kanjers, wat ben ik blij zeg. Heb net de eigenaar gebeld en die was ook superblij, en vond het helemaal geen probleem. Hij  zei, als je haar als maatje en goeie vriendin behandeld krijg je zoveel liefde terug. Ze is heel gevoelig voor emoties van mensen. Dus wat wil je nog meer. Sugar je wordt de gelukkigste man van het forum, zeker weten. Zo nu ff naar m'n pb'tjes kijken...... momentje ben zo terug. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeilbootbewoner, goed om te lezen dat je de dag droog bent door gekomen. De kop is er af. Nou doorpakken! Succes!

Suikertje, Bolletje en Blondie, fijn dat ook dit soort zaken op het forum langskomen. Hoop echt dat het gaat lukken met het hondje. Ik zit nu nog met een glimlach om dit verhaal.

AlbertRemmo, Viva la France, geniet ervan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Gerrit lief dat je het vraagt, nee heb nog niks gehoord! Duurt nu al vier weken sinds ik de verwijzing heb. Best lang eigenlijk. Begin langzaam de motivatie een beetje te verliezen. Ben weer aan het rommelen, wat jammer zo kom je er ook niet natuurlijk. Maar ja waar wil ik dan komen?

 

Lees nu weer meer op het forum en probeer ook weer om mijn dagboek bij te houden dat helpt wel.

 

oh en meld me vandaag droog af voor dagpact, lekker vroeg mijn bedje in :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een leuk happy hondenverhaal

Wordt er ter plekke een beetje blij van :) ,

 

Net shock-wave gehad voor mijn hiel,

Gevoelig,maar goed te doen.

Steunzolen, bijna goed nu, nog een kleine verhoging links en dan staat mijn hielbeen recht.

Belachelijk, dat ik nu voor de vierde keer terug moet, en door een fysiotherapeut moet worden doorverwezen naar mijn podotherapeut om het steeds opnieuw aan te passen.

Die man heeft er toch voor geleerd, en doet dit werk toch al jaren!?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fruitvlieg, ik hoop dat je vanavond een fijne avond hebt vol herkenning. De onrust die je beschreef die denk ik te herkennen. Als mijn ongeduld of mijn oordelen of sowieso mijn brein weer de overhand krijgen dan ben ik het vaak weer alléén bezig. Mijn herstel weer zélf aan het doen. Het eerste wat ik dan doe is een meeting bijwonen en soms daarvóór al een maatje bellen. De ervaring dat we het sámen doen is vaak al helpend en leerzaam voor mij.

 

Ik ga niet zeggen dat je er een gewoonte van moet maken. Dat las ik maar ik verwacht dat meetings hun eigen aantrekkingskracht hebben, of niet. 

Ik ken veel mensen die 2 tot 4 meetings per week bijwonen, maar er zijn ook mensen die eens per maand komen. Of per kwartaal.  Iedereen mag gelukkig doen wat hem goeddunkt. 

 

 

Er waren vandaag veel postings over klinieken. Ik ben achteraf héél blij dat ik de mogelijkheid heb gekregen om 9 weken in een kliniek te zijn.

Geen gsm, geen internet, geen muziek en één uur tv per avond. 5 uur opstaan en 22 uur lichten uit. Ik krijg niet verzonnen dat iemand daar slachtoffer-gedrag van krijgt, het was voor mij een werkvakantie waar ik me leeg gegeven heb om alles te halen wat er te halen viel. En dat was veel. Bijna alle therapeuten en co-workers waren ervaringsdeskundigen (met dr. Meyer met zijn kapotgespoten heroïne-armen als meest bekende voorbeeld) die mij niets aandeden wat niet leerzaam voor mij was. Ik lees van andere ervaringen dat ik kennelijk bevoorrecht ben. Laat niet onverlet dat ik wel 80 keer heb gedacht: "Wat doe ik NOU weer fout?" 

Hopelijk had ik mijn bodem bereikt en hoeft het niet nogmaals, dat dan weer wel. 

bewerkt door Monster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suiker, wat heerlijk voor je, een hondje.

Geniet vast van de voorpret.

Agnieta, wees maar gewoon jezelf, met grijze lokjes en al.

Zo ben je ook gevraagd door je dochter. Wordt een mooi aandenken, in een tijdschrift.

Appie, succes in France en pas goed op jezelf.

Welterusten allen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...