Tortilla Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Hi allemaal,Ik ben Lin en hoop hier meer info en advies te vinden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Hoi lin,nou das kort en krachtig.ik hoop dat je op de dagdraad mee komt lezenen als je daar aan toe bentook schrijven.Uiteraard is er al veel aan tips en daviezen geschrevenbij de desbetreffende draadjesen ook bij thema's kun je je hart ophalen.ik hoop dat je je snel thuisvoelt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Welkom Lin Informatie en advies is hier zeker te vinden.Ik leer elke dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Hoi Lin,Welkom hier.Maar wees voorzichtig. Toen ik nog dronk kon men advies geven wat men wilde maar ik ging uiteindelijk toch mijn eigen gang. Drinken dus. O, ik meende het echt hoor als ik zei dat ik wilde stoppen. Maar ja, die verslaving he.Wat mij betreft: blij nuchtere groet van Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Welkom Lin.Hoop dat je net zoveel plezier en info. op dit frum kan opdoen als ik. Tot gauw op de ditjes& Datjes draad.Liefs Desi:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Hoi Lin,Ook een warm welkom van mij hier. Ga je het op eigen kracht doen, of heb je je ook aangemeld voor de Internet behandeling?Ik heb mij wel ingeschreven op 4-4-10 en ben door de intake heen. Het is nu nog even wachten op een behandelaar (het is momenteel erg druk).In de afgelopen 10 dagen, daarvan heb ik maar 2 dagen minimaal gedronken, ook mede door de steun en adviezen die ik hier heb ontvangen.Maar ik zal straks wel blij zijn als mijn behandeling echt van start kan gaan, zodat het behandelplan echt van mij is onder deskundige begeleiding.groetjes,Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 13 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Ik doe het nu zelf maar zit wel aan de internet-behandeling te denken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Lindahartelijk welkomer zijn hier meer lieve en aardige poesjes dan akelige kattendat zul je merken als je je gezicht hier laat zienJe doet het nu alleen schrijf je, maar door hier te komen en op de dagdraadsta je er niet alleen voorIk zelf doe het zonder internetbehandeling en dat gaat me nu goed afmaar ik heb hulp van a) refusal en de AA en c) dit forumik doe het dus ook niet alleen en denk ook dat dat zeker voor mij niet mogelijk is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden