Spring naar bijdragen

Donderdag 12 maart

Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Yo, dat klopt wat mij betreft. Alleen luister ik de laatste tijd niet goed.

Als mijn lijf zegt "appel" dan doe ik "eierkoek" of zoiets :( 

Ben je minder moe dan gisteren, of is het nog steeds zo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gerrit, misschien wil je lichaam eigenlijk liever eierkoek maar denk jij dat het appel wil. Kan ook.

Gaat niet zo goed qua moeheid. Wil niet te veel klagen, maar maak me zorgen. Ik voel me gewoon alsof ik megabrak ben: geen concentratie, wiebelig, kom slecht uit mijn woorden, emo, tintelend gevoel rond mijn lever. En trek - die ene trek ja. Snap het niet: slaap goed, eet, beweeg… Accepteren was het toverwoord geloof ik. Volgende week uitslag bloedtest. Hoop dat ze iets onschuldigs vinden, vitaminetekort ofzo. Komt goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou kunnen Wijfie, angst om de angst. Alleen heb ik er wel al een hele tijd last van en is het nu verergerd. Ik neem mijn klachten wel serieus, nu ik nuchter ben is mijn gezondheid mijn grootste goed. HA test op alle vitamines en mineralen, leverwaarden, schildklier, nieren, suiker, etc. 

Lief Kruidje, soms denk ik dat we stiekem wel een beetje kunnen toveren hoor. Jij echt niet?  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop het voor je Yogi. :heart:

Even vlug vlug hiero. Ben net thuis en heb de bowlingaten laten boren. Gelijk een uurtje bowlen mee gepikt. Gooi de een strike na de andere (grapje hoor) maar het gooit wel beter.

Nu gauw andere kleren aan want vanavond weer bowlen. 19.30 komen ze me halen.

Fijne avond allemaal. :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yo, je hebt erg hard gewerkt de afgelopen tijd én met een beetje de pest in je lijf. Daar wordt een mens moe van.

Het is voorjaar en voorjaarsmoeheid is volgens mij geen verzinsel. De een heeft er meer last van dan de ander en het zal per jaar oo wel verschillen.

En nu maak je je nog wat zorgen. Een mooi recept om iemand moet te krijgen.

Ik heb het de afgelopen dagen meer gelezen: trek. Ik ook; onverklaarbaar deze maal en naar mijn eigen maatstaf heftig. Toen ik een beetje terugkeek over het afgelopen jaar, waar ik vandaan ben gekomen en waar ik nu sta, was mijn trek weer weg. Misschien ligt deze trek ook een beetje aan het voorjaar?

Sterkte met die dingen Yo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Agnieta, je bent moe. Begrijpelijk.

Maar heerlijke dagen zo, denk ik. Af en toe wat onwennig, maar je bent lekker bezig zo. Niet?

Ik denk dat dit een mooie tijd is, waar je later met veel plezier aan kunt terugdenken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...