Gast Geplaatst 12 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2015 Yo, dat klopt wat mij betreft. Alleen luister ik de laatste tijd niet goed. Als mijn lijf zegt "appel" dan doe ik "eierkoek" of zoiets Ben je minder moe dan gisteren, of is het nog steeds zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2015 Wijfie, goulash is ook lekker! Je windt je van te voren op. Misschien is er straks niets aan de hand. Ik ben benieud. Veel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2015 Rijst, kippenragout (die ik liet aanbranden ) spitskool Vanmiddag heerlijk in de tuin gewerkt! Fijn die zon en lichamelijk inspanning. Nu weer ruimte voor boeken...maar vanavond ook relaxen bij de yoga..zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 12 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2015 Gerrit, misschien wil je lichaam eigenlijk liever eierkoek maar denk jij dat het appel wil. Kan ook. Gaat niet zo goed qua moeheid. Wil niet te veel klagen, maar maak me zorgen. Ik voel me gewoon alsof ik megabrak ben: geen concentratie, wiebelig, kom slecht uit mijn woorden, emo, tintelend gevoel rond mijn lever. En trek - die ene trek ja. Snap het niet: slaap goed, eet, beweeg… Accepteren was het toverwoord geloof ik. Volgende week uitslag bloedtest. Hoop dat ze iets onschuldigs vinden, vitaminetekort ofzo. Komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2015 Klagen mag. Balen...als je niet weet waar het van komt. Tja...acceptatie is het toverwoord...ik kan nog niet zo goed toveren...jij wel ? Rustig aan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 12 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2015 Zou kunnen Wijfie, angst om de angst. Alleen heb ik er wel al een hele tijd last van en is het nu verergerd. Ik neem mijn klachten wel serieus, nu ik nuchter ben is mijn gezondheid mijn grootste goed. HA test op alle vitamines en mineralen, leverwaarden, schildklier, nieren, suiker, etc. Lief Kruidje, soms denk ik dat we stiekem wel een beetje kunnen toveren hoor. Jij echt niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2015 Ik hoop het voor je Yogi. Even vlug vlug hiero. Ben net thuis en heb de bowlingaten laten boren. Gelijk een uurtje bowlen mee gepikt. Gooi de een strike na de andere (grapje hoor) maar het gooit wel beter. Nu gauw andere kleren aan want vanavond weer bowlen. 19.30 komen ze me halen. Fijne avond allemaal. plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2015 Hokus pokus...ja, wel al een beetje plof en Yogajuf reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 12 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2015 Sorry lief varken… Maar gelukkig heb je een "natuurlijk leven met ruime leefomgeving in de buitenlucht met biologisch voer" gehad. Da's toch meer dan wat ik heb. plof en AlbertRemmo reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2015 Yo, je hebt erg hard gewerkt de afgelopen tijd én met een beetje de pest in je lijf. Daar wordt een mens moe van. Het is voorjaar en voorjaarsmoeheid is volgens mij geen verzinsel. De een heeft er meer last van dan de ander en het zal per jaar oo wel verschillen. En nu maak je je nog wat zorgen. Een mooi recept om iemand moet te krijgen. Ik heb het de afgelopen dagen meer gelezen: trek. Ik ook; onverklaarbaar deze maal en naar mijn eigen maatstaf heftig. Toen ik een beetje terugkeek over het afgelopen jaar, waar ik vandaan ben gekomen en waar ik nu sta, was mijn trek weer weg. Misschien ligt deze trek ook een beetje aan het voorjaar? Sterkte met die dingen Yo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2015 Agnieta, je bent moe. Begrijpelijk. Maar heerlijke dagen zo, denk ik. Af en toe wat onwennig, maar je bent lekker bezig zo. Niet? Ik denk dat dit een mooie tijd is, waar je later met veel plezier aan kunt terugdenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 12 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2015 Dankjewel Gerrit. Je hebt waarschijnlijk gelijk. Jij ook sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2015 Heftig....studie/werk en baby. En wat heerlijk dat jij dan zoveel mag oppassen Voor je het weet...jaja cliché... Volgende keer geen hakken meer aan doen..moest er wel een beetje om lachen...zag het voor me! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2015 Bleh....trek...fijn als je het zo weg kunt laten trekken Gerrit... Voorjaar...net als najaar...verandering van seizoen en stemming... Toch maar weer even zwaaien met het toverstafje dan... plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2015 Voor Thee en Yo, oefenen maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2015 Hahaha...heb vanmiddag al wel mijn kruidentuintje aangevuld! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 12 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2015 Oh kaboutertje, wat een tegenvaller! Heel veel sterkte en ik duim voor jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2015 Zijn dit geen mooie Agnieta?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2015 O....sterkte Kabouter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2015 Sterkte Kabouterje en het beste voor het mannetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2015 Sterkte Kabouter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 12 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2015 O Kabouter wat erg. Hoop voor je clown dat hij gauw beter is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2015 Agnieta, bij de BWNA zie ik altijd mooie wandelschoenen en niet zo duur. Ik weet niet of ze goed zijn, maar denk van wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2015 Heel veel sterkte en beterschap voor je zoon Kaboutertje. Voor jou ook veel sterkte en kracht gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2015 Griekse yoghurt eten nog en mijn nestje in truste allemaal tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden