Spring naar bijdragen

Zondag 8 maart 2015

plof

Aanbevolen berichten

Hier weer net terug van landgoed.

Stuk land gefreesd van ongeveer 10m2.

Kan ik komende week in ieder geval al wat gaan planten.

Rest van het land ga ik toch ook kijken of ik zo'n mannetje met een professionele ploeg/frees kan vinden.

Schiet namelijk niet echt op als je om de 10 minuten alle wortels tussen de snijbladen vandaan moet peuteren...

Afijn, nu effe eitje bakken en een kan koffie naar binnen werken.

En daarna lekker in het zonnetje in mijn huistuin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Gerrit,

Ik heb me aangemeld voor de ik pas actie, misschien iets over gelezen. Dan ga je 30 geen alcohol drinken, omdat het mij een fijn idee lijkt dit met een hele groep te doen, heb ik me aangemeld.

Ben wel iets later begonnen maar goed. Inmiddels heb ik ook een verwijzing gekregen en wacht ik op de officiële start (lees het krijgen van een hulpverlener) van de internet behandeling, die is denk ik een mooie basis om door te gaan met het niet drinken.

Kortom genoeg extrinsieke en intrinsieke motivatie om nu vol te houden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

Wat een stralende dag vandaag.

Volgens mij, ben ik al een beetje bij gekleurd op het balkon

Had zin in een fikse wandeling met latex vanochtend.

Maar ja, dat pootje wil niet mee he,

Jammer hoor, maar wel lekker in het zonnetje gezeten,

Gisterenavond nog even gewerkt.

Straks ook nog even een uurtje.

Trouwens, wederom, het weekeinde weer droog door gekomen.

Krijg ook zin om plantjes te kweken, als ik jullie zo lees.

Alleen, die rotzooi die je krijgt met al die aarde.

Dat vind ik dan weer wat minder :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond mensen,

Vandaag iets naars mee gemaakt. Een wilde kat, die wij jaren geleden hebben laten castreren en weer terug natuur gedaan, zat gevangen in een klem, die iemand neer gezet had ergens.

Vreselijk om te zien, zijn pootje zat zo klem dat hij het half eraf getrokken had.

We moeten het dier in laten slapen omdat hij zich op drie poten niet kan redden in de natuur. Vreselijk is dat om mee te maken, juist omdat hij onderdeel uitmaakt van de natuur, en echt kat is die zichzelf helemaal kon redden.

Toen hij verdoofd was moest ik hem in een kooi leggen bij de dierenarts, dus droeg hem daar naar toe. De tranen spongen in m'n ogen, zo zielig. Wat heeft dit dier geleden zeg.

Maar de dierenpolitie is gebeld en er zijn foto's gemaakt. Nu maar hopen dat ze er achter kunnen komen. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk het niet Ger. maar hij is in ieder geval wel z'n klem kwijt gniffeldegniffel en die dingen schijnen best erg duur te zijn. zo rond de e45,--. Dus dat is al heel wat.

Tja Sugartje de mens is het wreedste dier op aarde. Er is geen een ander dier dat zo maar uit plezier dood. Ik schaam me kapot. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och Bolletje, wat een nare gebeurtenis. Zo'n rot idee ook want je weet niet hoe lang hij zo heeft gezeten. Maar wel beter zo dan dat ie zichzelf los had gekregen en was verhongerd. Ik kan me voorstellen dat je hebt zitten janken.

Nou Blondie dat was hard werken vandaag. Maar iets professioneels zou dan wel een uitkomst zijn. En dan maar zaaien.... en oogsten Leuk hoor.

Ik heb heerlijk de boel achter opgeruimd en aangeveegd. Morgen de spuit erover en dan is het weer helemaal klaar voor de zomer. Nog een eind gefietst en vanavond een paar kraamcadeautjes gemaakt. Nu ff lekker onderuit met m'n quiltje. Ik meld me ook maar af voor de dagpact. Slaap lekker allemaal als je eraan toe bent

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat is je eigenlijk al gelukt plof

een heel zeldzaam computerprogramma, eentje die ook in de keuken handig is

als ik zo nadenk is dat precies wat hier thuis ontbreekt; een kok met pc-kwaliteiten / een computerprogramma die het niet alleen wéét maar ook dóet........ la maar , wishfull thinking

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja kanjers ik merk gewoon dat ik kwaad ben. Dat ben ik wel eens meer hoor maar kan dan vaak toch blijven kijken naar de vele mooie dingen die ik mee maak bij de d.a. Vandaag lukt het gewoon ff niet, nou dan moet ik het maar verwerken. Ik kan het even niet weg drukken. Ik hoop dat het dier uit z'n lijden is en anders beslissen ze dat morgen. In ieder geval heeft hij geen pijn meer dat is zeker.

En hij was toch groot en zwaar. Hij heeft zichzelf zo goed weten te handhaven in z'n uppie. Maar goed, ik ben met een trui breien begonnen voor mijn neefje. Het idee dat hij hier dadelijk erg blij mee is daar kan ik dan toch wel weer van genieten. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"manlief, heb jij een mailtje gekregen waarin de afspraak verzet is?"

"kan wel"

"manlief, wanneer heb jij voor het laatst de mail geopend?"

"kwee nie hoe dat moet"

"manlief, dan kan niet kloppen, ik krijg wel es wat doorgestuurd van je"

"dat doet je dochter op afstand, sinds ik Windows 8 heb snap ik er niks meer van"

uh manlief doe maar lekker aardappels groente vlees , dáár is geen woord frans bij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopie, 't is dat eten mij weinig boeit, maar anders..........

en als Plof begint over sinusamplitudes en de snelheid van het licht in het kwadraat en truffels en varkens die best rein zijn en de 10 plagen.........................................................................................................................................................................................................................................................................................................DAN IS MIJN HONGER OVER

wil er nog iemand op Kilokiller

ik heb nog wel een crash-dieet voor je

lees alles op dit forum (dus niet persoonlijk Ploffie, het is maar een grap en we houden van je), en gij zult afvallen

waarvan af, dat weet niemand

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...