Spring naar bijdragen

Vijdag 6 maart 2015

Blekje

Aanbevolen berichten

Ik ben vandaag maar eens voor de kippen van stok gegaan. Foei, zat om half vijf al met m'n handwerkje. Maar ik voel me wel wat beter nu. Slaapdeprivatie schijnt ook een manier om uit je depressie te komen. Gisteren was echt helemaal prut. Er kwam totaal niets maar dan ook niets uit mijn handen. Hele dag op de bank gehangen. Gevoel totaal foetsie. Nou, ik hoop maar dat het een laatste stuiptrekking was. Vandaag weer EMDR. Zijn de laatste loodjes. Ik moet even bij gisteren lezen of Lieselot al van zich heeft laten horen. Fijne dag allemaal

Dagpact

Blekje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Ploffie, Kaboutertje, Jowan en Blondie. Bedankt voor de koffie Plof. Die heb ik even heel hard nodig want hoe moet ik anders hier de achterstallige taken in huis inhalen, proost. Hij smaakt goed Plof. Als ik hier koffie zet krijg je meteen zo'n reuze kan. Heb nog niet iets kunnen verkleinen. Heb sowieso al moeite met plaatjes. Ja, Sint Pannekoek. Bedacht door Jan kruis in zijn strip Jan Jans en de kinderen door opa en gingen ze allemaal met een pannekoek op hun hoofd zitten wachten op de hardwerkende vader als die terug kwam van zijn werk. Ik weet niet of ik zo'n pannekoek daarna nog wil eten hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 

Hier weer een gat in de dag geslapen. 

Geeft niet.

Het ziet er nog een beetje grauw uit buiten... maar dat zal wel bijdraaien. 

Ben er van overtuigd dat vandaag het lenteweer begint. 

... en aanhoudt de komende dagen. 

Dus straks snel aan de slag in huis, boel doen en dan de tuin in, ook en heleboel te doen :blink:  :rolleyes:

Maar eerst even lekker op mijn gemak een bakje thee en ontbijt. 

Plof, in plaats van poffers ter grootte van een pannenkoek kun je toch ook gewoon drie of vier grotere poffer(tje)s tegelijk in de pan mikken? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, ik ga steeds vroeger wandelen om nog een klein stukje donkerte te pakken,

houdt een keer op anders loop ik over een poosje al om 4 :)

Kabouter fijn dat je weer plannetjes hebt is een goed teken,

Nancy heeft de behangplakinname achter de rug en das heel wat...

Blondie fijn voor je

Blekje ik vind het sneu dat het zo op en neer gaat,

Suikertje, doorzetten!!!!! Waarom ga je niet mee wandelen op 15 maart, veiliger dan ons kun je het niet krijgen!

En alle anderen een goede dag gewenst

Voor mij is het stoppen met alcohol een zoektocht naar mijn ik, ik wil een beter mens zijn voor mezelf, een aandachtig open helpend delend mens voor anderen, ik ben denk ik toch wel een beetje een woongroepmens en dat wil ik eens onderzoeken richting Adam..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...